استقبال 500 هزار نفری از نمایشگاه مجازی حجاب رمضان / فروش تا 10 خرداد ادامه دارد
کد خبر: 3900362
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۷

استقبال 500 هزار نفری از نمایشگاه مجازی حجاب رمضان / فروش تا 10 خرداد ادامه دارد

نائب رئیس مدیرعامل انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب از استقبال خوب مردم از اولین نمایشگاه مجازی حجاب رمضان خبر داد و گفت: متنوع‌ترین محصولات حجاب با تخفیف‌های مناسب در این نمایشگاه مجازی عرضه شده و علاقه‌مندان تا 10 خردادماه، می‌توانند از این نمایشگاه خرید کنند.

میثم نژاد‌رمضانی، نائب رئیس مدیرعامل انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب، در گفت‌و‌گو با ایکنا، از استقبال خوب مردم از اولین نمایشگاه مجازی حجاب و عفاف رمضان خبر داد و گفت: از 20 اردیبهشت‌ماه که این نمایشگاه به صورت مجازی آغاز به فعالیت کرده است تاکنون حدود 500 هزار نفر از سایت نمایشگاه بازدید کرده‌اند. یعنی روزی 50 تا 60 هزار نفر از این سایت بازدید کرده‌اند که آمار بسیار خوبی است و همین استقبال موجب شد به دنبال ارتقای فنی سایت باشیم تا مشکلی برای بازدیدکنندگان پیش نیاید.

وی در پاسخ به اینکه با توجه به استقبال صورت گرفته آیا به دنبال تداوم فعالیت سایت پس از 10 خردادماه، هستید؟ گفت: این سایت برای نمایشگاه و به مدت محدود طراحی شده است اما در انجمن فعالان و متخصصین حوزه حجاب به دنبال راه‌اندازی نمایشگاه دائمی و مجازی محصولات حجاب هستیم.

این تولید‌کننده محصولات حجاب حضور گسترده تعداد زیادی از برندهای تولیدکننده محصولات حجاب، تنوع محصولات، امکان مقایسه محصولات و قیمت‌های برندهای مختلف کشور و نیز خرید اینترنتی در شرایط شیوع کرونا را از مزایای استفاده از محصولات این سایت بیان کرد و گفت: تمام تولید‌کنندگان تخفیف‌هایی از پنج تا 25 درصد برای محصولات خود در نظر گرفته‌اند و علاقه‌مندان می‌توانند محصولات حجاب را با تخفیف خرید کنند.

وی در پایان از احتمال تمدید مدت برپایی این نمایشگاه مجازی خبر داد و گفت: برای خرید محصولات  حجاب می‌توانید به نشانی www.hijab99.ir  مراجعه کنید.

انتهای پیام
captcha