اجرای طرح «مسجد و مؤسسه» در خرمشهر
کد خبر: 3900422
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۱۶:۳۶

اجرای طرح «مسجد و مؤسسه» در خرمشهر

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی در خرمشهر، طرح مسجد و مؤسسه را با هدف تربیت قاریان نوجوان اجرا می‌کند.

به گزارش ایکنا؛ با توجه به وضعیت کنونی کشور و تعطیلی مساجد و مراکز آموزشی، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی خرمشهر اقدام به اجرای طرح «مسجد و مؤسسه» ویژه آموزش مجازی روخوانی و روان‌خوانی قرآن کریم کرده است.

در این طرح، شناسایی نوجوانان حلقه‌های قرآنی در مساجد و عضویت در کانال‌های آموزشی در فضای مجازی مؤسسه، انجام می‌شود تا این تهدید به فرصت تبدیل شود.

طرح مسجد و مؤسسه به صورت رایگان به همراه گواهی‌نامه معتبر با همکاری مسئولان امور مساجد، کانون‌های فرهنگی هنری، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان در حال اجرا است.

رضا علی‌پور، مدیر مؤسسه نورالهادی گفت: هدف از این طرح شناسایی استعدادهای نوجوانان، تربیت قاریان نوجوان و تقویت نقاط قوت آنها در شهرستان است که به صورت آزمایشی ویژه آقایان سنین 12 سال به بالا انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند برای ثبت‌نام در طرح مشخصات خود را به شماره 09163324220 در واتس آپ ارسال کنند.

کانال‌های ارتباطی مؤسسه نورالهادی شامل nooralhadi_quran و noor-alhadi.ir است.

برگزاری مسابقه قرآن الحکیم از سوی مؤسسه نورالهادی

مسابقه قرآن الحکیم ویژه ماه مبارک رمضان با محوریت سوره مبارکه یس، برای آقایان و بانوان در سه رشته ترتیل، حفظ و تفسیر سوره مبارکه انجام می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند پس از نام‌نویسی، آثار مکتوب و فایل صوتی تلاوت را به شماره 09167601071 واتس آپ کنند. این مسابقه بدون محدودیت سنی و با اهدای جوایز به نفرات برتر در حال برگزاری است.

همچنین مؤسسه برای ترم جدید در سال 99، دوره مجازی حفظ قرآن کریم را با  حضور اساتید مجرب و اعطای مدرک و گواهینامه برگزار می‌کند.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی از سال1389 با کسب مجوز از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، فعالیت خود را در زمینه آموزش عمومی قرآن، تبلیغ و ترویج آغاز کرد و موفق به تربیت بیش از 100 حافظ قرآن کریم شد.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت نورالهادی در استان خوزستان، خرمشهر، 40 متری خیابان دانش، بن بست دوم واقع شده است.

 

انتهای پیام
captcha