روز قدس، روز شکست شرک و کفر است + فیلم
کد خبر: 3900453
تاریخ انتشار : ۳۱ ارديبهشت ۱۳۹۹ - ۲۱:۴۰
آیت‌الله هادوی تهرانی:

روز قدس، روز شکست شرک و کفر است + فیلم

استاد سطح عالی حوزه علمیه در پیامی تصویری به مناسبت روز جهانی قدس، تأکید کرد: روز قدس، روزی است که باید با فریادهای مؤمنان، سکوت مشرکان، کافران و دلدادگان به کفر و شرک، شکسته شود. 

روز قدس، روز شکست شرک و کفر استبه گزارش ایکنا، متن پیام تصویری آیت‌الله مهدی هادوی تهرانی، استاد سطح عالی حوزه که در اختیار ایکنا قرار گرفته، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سُبْحَانَ الَّذِي أَسْرَى بِعَبْدِهِ لَيْلًا مِنَ الْمَسْجِدِ الْحَرَامِ إِلَى الْمَسْجِدِ الْأَقْصَى الَّذِي بَارَكْنَا حَوْلَهُ لِنُرِيَهُ مِنْ آيَاتِنَا إِنَّهُ هُوَ السَّمِيعُ الْبَصِيرُ

روز قدس، روز جمعه آخر ماه مبارک رمضان، روز اسلام است؛ یادگار ماندگار حضرت امام راحل (قدس سره)، قلب تپنده آرمان فلسطین؛ روز قدس، روزی است که باید با فریادهای مؤمنان، سکوت مشرکان، سکوت کافران و سکوت دلدادگان به کفر و شرک، شکسته شود. 

روز قدس، روزی است که باید سِحر ساحرانی را که می‌کوشند با بهره‌گیری از جعبه خیال به عادی‌سازی روابط با رژیم اشغالگر و سفاک دامن زده و زمینه‌سازی کنند، ابطال کنیم؛ روز قدس، روز مستضعفین عالم و روز کسانی است که به دنبال حقیقت هستند؛ روز قدس روزی است که باید معامله‌های ننگینی را که اهل خیال، نام معامله قرن بر آن نهاده‌اند، باطل شود.

باید روی تحقق این آرمان بکوشیم و در فضای حقیقی و مجازی این آرمان را احیا کرده و مطرح کنیم و حقیقت مسئله فلسطین برای جهانیان روشن شود و در پرتو روشنی این حقیقت، آفتاب عدالت ظهور کند. ان‌شاءالله.

انتهای پیام
captcha