فروپاشی صهیونیست منزوی نزدیک است
کد خبر: 3900699
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۶:۰۰

فروپاشی صهیونیست منزوی نزدیک است

در جهان امروز موضوعاتی از قبيل آرمان فتح فلسطین اشغالی به دست رزمندگان و راه‌اندازی جنبش تحریم ‌کالاهای‌ ساخت صهیونیسم، خود گواه بر این است که این رژیم جعلی به سمت انزوا می‌رود و در آینده بسیار نزدیک به فروپاشی خواهد رسید.

فروپاشی صهيونيست منزوی نزديك است

اگر به سپتامبر ۱۹۸۲ برگردیم، قطعاً صبرا و شتیلا نام‌هایی هستند که زیاد شنیده می‌شوند. در کنار جاذبه‌های بیروت از قبیل «کلیسای بانوی مقدس ما» و «حمام‌های رومی»، دو اردوگاه آوارگان فلسطینی هم قرار دارند. 38 سال پیش، در یک روز عادی، زنان و کودکان آواره، مشغول گذران زندگی بودند تا اینکه مزدوران وابسته به رژیم صهیونیستی وارد اردوگاه شدند.

در فاصله روزهای 16 تا 18 سپتامبر آن سال، اردوگاه‌های فلسطینی صبرا و شتیلا در جنوب بیروت، شاهد به خاک و خون کشیده شدن هزاران زن و کودک و پیر و جوان آواره فلسطینی بود. «غازی خورشید» در کتاب خود با نام «تروریسم صهیونیستی در فلسطین اشغالی» می‌نویسد: «در خیابانی جسد 5 زن و چند کودک روی تلی از خاک افتاده بود... از جمله یک زن که مثله شده بود و در کنارش سربریده دخترکی با نگاهی خشمگینانه به قاتلانش دیده می‌شد. زن جوانی را دیدم درحالی‌که طفل شیرخواره‌اش را در آغوش گرفته، گلوله‌ها از بدنش عبور کرده و در بدن طفل شیرخوارش نشسته بود.»

تاریخ سراسر از جنایت‌های بی‌رحمانه این رژیم جعلی در منطقه است. فقط میان‌سال‌های 1393 تا 1398، ۸۰۷ فلسطینی به شهادت رسیده‌اند و آمار شهدا از 42000 هزار نفر هم عبور کرده است.

با شنیدن نام ماه سپتامبر، ذهنیت افکار عمومی به سمت ماجرای ریزش برج‌های دوقلوی نیویورک جلب می‌شود. در سایه غول‌های رسانه‌ای غرب، کشتار نزدیک به 3500 هزار انسان فلسطینی به دست فراموشی سپرده‌شده است.

«شهید محمد طارق یوسف» در وصیت‌نامه خود با یادآوری آلام و رنج‌های ملت فلسطین در نوار غزه، از جنبش مقاومت فلسطین در غزه و قدس ستایش می‌كند. او خطاب به سازش‌کاران فلسطینی می‌نويسد: «ترسوها بمیرید، شما خون شهدا را فروختید، خجالت نمی‌کشید؟ مردم شما در غزه و قدس مقاومت می‌کنند ولی شما چه کرده‌اید؟ شما تلاش می‌کنید این مقاومت را سرکوب کنید»!

درحالی كه شاهديم در حملات رژيم اشغالگر قدس ده‌ها فلسطینی جان خود را بر اثر بمباران هواپیماهای اسرائیلی از دست می‌دهند و صدها کودک ناقص‌الخلقه در غزه متولد می‌شوند؛ حکام دیکتاتور کشورهای عربی در سکوت به سر‌می‌برند و در پشت پرده، مایل به روابط اقتصادی با این رژیم جعلی هستند.

برخی‌های به دنبال آن هستند که موضوع اشغال فلسطین را به بحران جهان عرب محدود کنند و با ناسیونالیسم عربی، این آرمان اسلامی را تقلیل دهند اما بنیان‌گذار کبیر انقلاب تمام نقشه‌های سران دیکتاتور کشورهای عربی را نقش بر آب کرد و فلسطین را پاره تن اسلام خواند. یک سال بعد از انقلاب اسلامی، رهبر کبیر انقلاب آخرین جمعه ماه رمضان را روز جهانی قدس اعلام کرد و امروز پس از گذشت چهار دهه از انقلاب، این نهضت روزبه‌روز در جهان فراگیرتر می‌شود.

حضرت روح‌الله خمینی (ره) باور داشت که قدس، فقط روزی نیست که اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابلۀ مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابلۀ ملت‌هایی است که در زیر فشار ظلم آمریکا و غیر آمریکا بودند.

در جهان امروز موضوعاتی از قبيل آرمان فتح فلسطین اشغالی به دست رزمندگان و راه‌اندازی جنبش تحریم ‌کالاهای‌ ساخت صهیونیسم، خود گواه بر این است که این رژیم جعلی به سمت انزوا می‌رود و در آینده بسیار نزدیک به فروپاشی خواهد رسید.

روز قدس فرصت مناسبی است که از اقدامات خصمانه این رژیم جعلی از قبیل ترور دانشمندان، قتل‌عام مسلمانان و تجهیز گروه تروریستی موسوم به داعش اعلام انزجار کرد.

روز قدس نماد همبستگی با زنان و کودکان رها شده جهان اسلام است و هر انسان آزاده‌ای فارغ از هر مذهبی، در مقابل خوی وحشیگرایانه این رژیم واکنش نشان می‌دهد.

يادداشت از اميد فعال، خبرنگار ايكنا قزوين

انتهای پیام
captcha