کرونا عامل کاهش خشم مردم در برابر صهیونیزم نیست
کد خبر: 3900733
تاریخ انتشار : ۰۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۹

کرونا عامل کاهش خشم مردم در برابر صهیونیزم نیست

نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت بااشاره به شرایط خاص جامعه در روزهای کرونایی، گفت: روز قدس، روز اتحاد بین ملت‌هاست، با اینکه به دلیل شیوع کووید19 راهپیمایی این روز بزرگ برگزار نشد، اما ذره‌ای از انزجار مردم نسبت به رژیم صهیونیستی کم نخواهد شد.

محمدحسن آصفری، نماینده مردم اراک، خنداب و کمیجان در خانه ملت، در گفت‌و‌گو با ایکنا از استان مرکزی، طنین انداز شدن دفاع از حق مردم مظلوم فلسطین در دنیا را حاصل پیروزی انقلاب اسلامی ایران که به حمیت قشر پایین و متوسط جامعه به پیروزی رسید دانست.

وی با تأکید بر دفاع از مظلومان و اهمیت این موضوع از نگاه قرآن کریم، تصریح کرد: هر مسلمانی که ندای مظلومیت مسلمان دیگر ملل را بشود باید به یاری او برخیزد و این وظیفه همه افراد جامعه از جمله نمایندگان مجلس شورای اسلامی است که در این حوزه پیشقدم باشند.

آصفری اسارت فلسطین را مسأله‌ای بین‌المللی و دغدغه ای مربوط به همه کشورهای آزادی‌خواه دانست و  اظهار کرد: روز قدس حمایت از حق مردم مظلوم فلسطین در برابر اسارتشان است و این حرکت جمهوری اسلامی ایران امروز به نماد استکبار ستیزی، مبارزه با ظلم و اتحاد بین ملت‌های مسلمان برای مقابله با رژیم اشغالگر صهیونیستی تبدیل شده است.

منتخب مردم اراک، کمیجان و خنداب در مجلس شورای اسلامی تأکید کرد: همه مردم آزاده جهان باید از مردم مظلوم فلسطین دفاع کنند و اجازه ندهند این ظلم پایدار بماند و این مسئولیت برای مسلمانان دوچندان است؛ چراکه نباید اجازه داد قبله اول مسلمانان در اختیار رژیم غاصب صهیونیستی باشد و مبارزه تا زمانی که این غاصب سرزمین اشغالی را ترک کند ادامه دارد.

آصفری روز قدس را روز اتحاد و همبستگی بین ملت‌ها توصیف کرد و گفت: با اینکه به دلیل شیوع کووید19 راهپیمایی این روز بزرگ برگزار نشد، اما ذره‌ای از انزجار مردم نسبت به رژیم صهیونیستی کم نخواهد شد.

وی اتحاد بین ملت‌ها و ایستادگی در مقابل این رژیم غاصب را سدی در برابر پیشروی این رژیم دانست و اظهار کرد: اگر این ایستادگی و اتحاد بین مسلمانان نبود این رژیم غاصب به دنبال فتح نیل تا فرات حرکت می‌کرد.

منتخب مردم اراک، خنداب و کمیجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که روز قدس ندای حمایت از مظلومان است و این حمایت باید سرلوحه تصمیم‌های نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز باشد، بیان کرد: هرگز نباید از یاد برد با حمایت قشر پایین و متوسط جامعه جمهوری اسلامی ایران به پیروزی رسید و امروز این انقلاب فریاد حمایت از مظلومان و در رأس آن مردم مظلوم فلسطین را در دنیا طنین انداز کرده است و همین امر همه ما را برآن می‌دارد از قشر پایین و متوسط جامعه حمایت کنیم.

آصفری در پایان بابیان اینکه محرومیت‌زدایی یکی از اهداف پیروزی انقلاب اسلامی ایران بوده است، گفت:در مجلس شورای اسلامی نیاز است مصوبه و قوانینی در نظر گرفته شود که از محرومان جامعه حمایت و رفع مشکلات این قشر اولویت باشد.

انتهای پیام
captcha