فعالیت کانال «صدای قرآن کریم» در تلگرام
کد خبر: 3900862
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۷

فعالیت کانال «صدای قرآن کریم» در تلگرام

کانال «صدای قرآن کریم» با هدف آموزش نکات تجویدی و همچنین تلاوت‌های ماندگار از اساتید مصری و ایرانی، در تلگرام فعالیت می‌کند.

به گزارش ایکنا، کانال «صدای قرآن کریم» با هدف آموزش آنلاین و تدریس تجوید، وقف و ابتدا، سلفژ و تحلیل صوت و لحن اجزاء تلاوت و آموزش مقامات در پیام رسان تلگرام فعالیت می‌کند.

بارگذاری نکات آموزشی مقام‌شناسی و روخوانی و روانخوانی قرآن با تدریس بهروز یاریگل، مدرس و پیشکسوت قرآن، آموزش تجوید با تدریس سیدمحسن موسوی بلده، خادم‌القرآن و همچنین ترتیل‌‌خوانی با صوت اساتیدی چون شهریار پرهیزکار و مرحوم اسماعیل قادرپناه و تحدیر قرآن کریم با صدای معتز آقایی، مدرس و حافظ قرآن از دیگر فعالیت‌های این کانال در بستر فضای مجازی است.

همچنین در کنار آن نیز تلاوت‌های مجلسی و کمتر دیده شده از قاریان بزرگ جهان اسلام چون محمدصدیق منشاوی، شعبان عبدالعزیز صیاد، مصطفی اسماعیل، عبدالباسط عبدالصمد، راغب مصطفی غلوش، شحات محمد انور، متولی عبدالعال و اذان و ابتهال‌خوانی، مولودی‌خوانی و مدیحه‌سرایی در میلاد و شهادت ائمه معصومین(ع) بارگذاری می‌شود.

علاقه‌مندان برای بهره‌مندی از نکات آموزشی این کانال می‌توانند از طریق پیام‌رسان تلگرام به نشانی t.me/sedayequranekarim مراجعه کنند.

انتهای پیام
captcha