برگزاری محافل رمضانیه در پایگاه هوانیروز ارتش
کد خبر: 3900920
تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۰

برگزاری محافل رمضانیه در پایگاه هوانیروز ارتش

محافل انس با قرآن همزمان با آخرین روزهای ماه مبارک رمضان در پایگاه‌های هوانیروز مسجد سلیمان و کرمان ارتش جمهوری اسلامی ایران برگزار شد.

به گزارش ایکنا، همزمان با ایام ماه مبارک رمضان و آخرین روزهای ماه بهار قرآن، محافل انس با قرآن کریم در پایگاه‌های هوانیروز ارتش جمهوری اسلامی ایران در مسجدسلیمان و کرمان برگزار شد.

این محفل نورانی به منظور ایجاد انس و الفت کارکنان و خلبانان پایگاه هوانیروز مسجدسلیمان با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی با تلاوت قاریان برجسته ارتش برپا شد. از ویژگی‌های این محفل قرآنی پخش آن از مأذنه‌های مسجد این پایگاه برای کارکنان مستقر بود.

همچنین در خبر دیگری از هوانیروز ارتش آمده است؛ محفل انس با قرآن کریم با تلاوت ستوان دوم محمدآذین در پایگاه هوانیروز کرمان در جوار مزار شهدای گمنام این شهر برگزار شد. از دیگر بخش‌های این مراسم تجلیل از برترین‌های جشنواره حدیث فرزندان این پایگاه با اهدای جوایز بود.

یادآور می‌شود، پایگاه هوانیروز مسجد سلیمان همواره درطول هشت سال دفاع مقدس و در خدمت‌رسانی به حادثه‌دیدگان سیل اخیر استان‌های جنوبی نقش‌آفرینی کرده است. همچنین پایگاه هوانیروز کرمان نیز در برقراری ثبات و امنیت در حوزه جنوب شرق کشور و مبارزه با اشرار مسلح از پیشقراولان جنگ و جهاد فی سبیل الله بوده است.

انتهای پیام
captcha