برگزیدگان مسابقه قرآنی شفق در یزد معرفی شدند
کد خبر: 3902004
تاریخ انتشار : ۱۰ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۵

برگزیدگان مسابقه قرآنی شفق در یزد معرفی شدند

در مراسمی با حضور مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد و مدیرعامل و اعضای هیئت امنای اتحادیه قرآنی استان یزد و طی قرعه کشی 14 برگزیده نهایی مسابقه قرآنی شفق معرفی شدند.

برگزیدگان مسابقه قرآنی شفق معرفی شدندبه گزارش ایکنا از یزد، در مراسمی صبح امروز، 10 خردادماه و با حضور جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد، حجت‌الاسلام مطهریان، ملکوتیان و حسین قادری مدیرعامل و اعضای هیئت امنای اتحادیه قرآنی استان یزد، حسین دشتی، مسئول امور قرآن و عترت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و طی قرعه کشی 14 برگزیده نهایی مسابقه قرآنی شفق معرفی شدند.

مجید جوادیان‌زاده، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد در این مراسم اظهار کرد: این مسابقه قرآنی متناسب با شرایطی که بر کشور حاکم شده بود و نیاز به کمک مومنانه بود، رقم زده شد و 20 هزار نفر در این رویداد قرآنی مشارکت داشتند که نشان از اعتماد جامعه به این رویداد فرهنگی و قرآنی است.

وی با تقدیر از موسسه ثقلین یزد که بستر این موضوع را فراهم کردند گفت: اینکه اپلیکیشن افق از سوی اتحادیه قرآنی استان یزد راه اندازی شده، از نقاط قوت این مسابقه است و البته باید در راستای تقویت این گونه فعالیت‌ها گام برداشته شود.

جوادیان‌زاده با تشکر ویژه از حجت‌الاسلام محمد صدوقی مدیرعامل خانه فرهنگ صدوقی به دلیل حمایت از این مسابقه افزود: این حمایت باعث شد این رویداد قرآنی به شکل گسترده‌تری انجام شود و در کشور نفرات زیادی مشارکت داشتند که برگزیدگان نهایی در قرعه‌کشی مورد تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان یزد گفت: خوشبختانه در استان شورای توسعه فعالیت‌های قرآنی در کنار شورای فرهنگ عمومی فعال است و طرح‌ها و ایده‌ها مطرح و مورد بررسی قرار می‌گیرد.

وی بیان کرد: امروز در شرایط کرونا و شرایط ویژه‌ای که به دلیل این ویروس رقم خورده، نیاز به چنین موضوعاتی بیشتر احساس می‌شود که این اداره کل در حد توان کمک می‌کند در اشکال مختلف اجرا شود.

انتهای پیام
captcha