آغاز پذیرش سومین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن مؤسسه فلاح
کد خبر: 3902381
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۶

آغاز پذیرش سومین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن مؤسسه فلاح

ثبت‌نام سومین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن کریم از سوی مؤسسه قرآنی فلاح در اصفهان آغاز شد.

به گزارش ایکنا؛ مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فلاح در اصفهان، در بخش‌های قرائت، حفظ عمومی و قرائت، حفظ تخصصی قرآن کریم برای تربیت قرآن آموزان برنامه‌های آموزشی را تهیه کرده است.
این مؤسسه قرآنی در بخش قرائت و حفظ عمومی قرآن کریم کلاس‌های حفظ جزء سی و سوره بقره، تجوید، مداحی، روخوانی و روان‌خوانی، آموزش لحن و ترتیل و فصیح خوانی قرآن را برگزار می‌کند.

مهدی افشاری مدیر مؤسسه فلاح گفت: این مرکز قرآنی در کنار آموزش‌های عمومی قرآن، ثبت‌نام سومین دوره تخصصی آموزش قرائت قرآن کریم را آغاز کرد. آموزش تلاوت تقلیدی قرآن کریم، به سبک استاد شحات انور و منشاوی، برای همه کلاس‌ها، سطوح و استعدادیابی از قرآن آموزان انجام می‌شود.

آموزش این دوره تخصصی با حضور برترین قاریان و مربیان شهرستان ویژه پسران 8 تا 14 سال،
همراه با برنامه‌های جذاب هنری، احکام و قرآن پژوهی، قصه‌های قرآنی برپا می‌شود. دوره تخصصی قرائت قرآن کریم در 12 ترم برای شرکت‌کنندگان با شرایط ویژه در نظر گرفته شده است. این مرکز همزمان با برگزاری دوره‌های عمومی قرآن کریم، استعدادیابی از نوجوانان انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای نام نویسی در دوره تخصصی قرائت قرآن کریم، می‌توانند از تاریخ 17 تا 30 با شماره های 03142622536 و 42640612 تماس بگیرند.

کلاس‌های سومین دوره تخصصی قرائت قرآن کریم به صورت حضوری با رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و پروتکل بهداشتی و تلفنی برپا می‌شود.

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت فلاح در استان اصفهان، نجف‌آباد، خیابان شیخ‌بهایی جنوبی، حدفاصل گلبهار و دلگشا واقع شده است.

انتهای پیام
captcha