پویش بین‌المللی «فلوید فلسطینی» در فضای مجازی
کد خبر: 3902482
تاریخ انتشار : ۱۲ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۵

پویش بین‌المللی «فلوید فلسطینی» در فضای مجازی

فعالان فلسطینی برای نشان دادن جنایات نژادپرستانه رژیم صهیونیستی علیه فلسطینیان، که نمونه آن در آمریکا و علیه سیاه‌پوستان رخ می‌دهد، پویشی بین‌المللی را در فضای مجازی راه‌اندازی کرده‌اند.

به گزارش ایکنا به نقل از «عربی 21»، فعالان فلسطینی می‌گویند آنچه پلیس آمریکا بر سر «جرج فلوید» سیاه‌پوست آمریکایی آورد، هر روز به دست اشغالگران صهیونیست بر سر فلسطینیان می‌آید. چنانکه چند روز پیش یک جوان فلسطینی با این سرنوشت روبه‌رو شد.
 
لذا برای همبستگی با فلسطینیان و سیاه‌پوستان جهان که مورد ظلم و ستم قرار می‌گیرند، از ساعت 7 عصر امروز به وقت قدس اشغالی پویشی در توئیتر به زبان انگلیسی با انتشار هشتگ‌های PalestinianLivesMatter# و BlackLivesMatter# راه‌اندازی می‌شود.
 
یادآور می‌شود، رژیم صهیونیستی در ادامه خشونت‌های خود علیه فلسطینیان، چند روز پیش یک جوان معلول فلسطینی به نام «ایاد الحلاق» را، که به تنهایی به سمت مدرسه‌اش در حرکت بود، به قتل رساند.
 
جنایت قتل ایاد الحلاق در ذهن فلسطینیان یادآور صدها مورد قتل و کشتار فلسطینیان به دست نیروهای رژیم صهیونیستی است که از زمان اشغال فلسطین تا امروز ادامه دارد.
 
در همین راستا «فوزی برهوم»، سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس)، قتل این جوان فلسطینی به دست صهیونیست‌ها و قتل جرج فلوید به دست نیروهای آمریکایی را بیانگر فرهنگ نفرت، نژادپرستی و افراط‌گرایی آمریکا و رژیم صهیونیستی دانست.
 
وی با بیان اینکه آمریکا و رژیم صهیونیستی عملاً در حال صادر کردن خشونت و تروریسم به سایر کشورهای جهان هستند، تأکید کرد: این سیاست خطرناک در رفتار با بشریت باید از سوی همه آزادگان جهان متوقف شود و مدافعان آزادی و کرامت انسان باید جلوی اینگونه رفتارها را بگیرند.

انتهای پیام
captcha