فراخوان بسیج مردمی از سوی حماس برای مقابله با توطئه‌های اسرائیل
کد خبر: 3902891
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۵۵

فراخوان بسیج مردمی از سوی حماس برای مقابله با توطئه‌های اسرائیل

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین(حماس) با صدور بیانیه‌ای خواستار بسیج مردمی برای مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی شد.

به گزارش ایکنا به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فلسطین، جنبش مقاومت اسلامی حماس تاکید کرد که موج جدید بازداشت شهروندان فلسطینی در کرانه باختری از جمله شماری از نمایندگان و اسرای آزاده فلسطینی، تلاشی دیگر از سوی رژیم اشغالگر صهیونیستی برای ایجاد رعب و وحشت در میان فلسطینیان به منظور جلوگیری از موضع‌گیری آنان علیه طرح الحاق کرانه باختری است.

این جنبش در بیانیه‌ای تصریح کرد که تشدید عملیات بازداشت فلسطینیان، قتل و کشتار و ویرانگری‌های رژیم صهیونیستی در قدس، در چارچوب اقدامات و تدابیر جدید این رژیم جهت زمینه‌سازی برای الحاق کرانه باختری صورت می‌گیرد.
 
حماس خواستار اعلان بسیج ملی و مردمی و اتخاذ برنامه‌ای مشخص و یکچارچه جهت مقابله با تحرکات رژیم صهیونیستی در کرانه باختری شد.
 
راه‌اندازی کمپینی بین‌المللی برای دفاع از کرانه باختری

ائتلاف جهانی دفاع از قدس و فلسطین از راه‌اندازی کمپینی بین‌المللی برای دفاع از کرانه باختری خبر داد.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی فلسطین، دبیرکل این ائتلاف اعلام کرد که هدف از این کمپین مقابله با طرح‌های رژیم صهیونسیتی در زمینه مصادره اراضی فلسطینی به منظور توسعه شهرک‌سازی و یهوی‌سازی کرانه باختری و قدس اشغالی است.

محمد العدلونی از مشارکت شخصیت‌های برجسته، نهادها، احزاب، پارلمان‌ها،  جنبش‌های مردمی و رسانه‌های مختلف در این کمپین خبر داد.
حماس خواستار بسیج مردمی برای مقابله با توطئه‌های رژیم صهیونیستی شد
العدلونی کشورهای اسلامی و عربی را به مخالفت قاطع با تمامی شیوه‌های عادی‌سازی روابط با رژیم صهیونسیتی، کنار گذاشتن اختلافات، اتحاد و همبستگی علیه آمریکا و رژیم اشغالگر قدس فراخواند.
انتهای پیام
captcha