استکبارستیزی جهانی ارمغان مکتب امام راحل است
کد خبر: 3902935
تاریخ انتشار : ۱۴ خرداد ۱۳۹۹ - ۲۳:۲۵

استکبارستیزی جهانی ارمغان مکتب امام راحل است

نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی گفت: امروز به برکت مکتب امام تفکر استکبار ستیزی فراگیر شده است و شاهدیم مردم بسیاری از نقاط دنیا در حمایت از مستضعفین قیام می‌کنند.

استکبارستیزی جهانی ارمغان مکتب امام راحل است

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، آیت‌الله قربانعلی دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان مرکزی ظهر امروز، ۱۴ خرداد در مراسم ارتحال امام در خمین برگزار شد بزرگداشت ارتحال امام خمینی(ره) را یک فرصت ارزشمند جهت بازخوانی زندگینامه نورانی و ارزشمند و پرفروغ امام راحل دانست و گفت: بعد از ۳۱ سال از ارتحال امام بزرگوار امروز به وضوح نتیجه کار و مکتب امام را در قلب آمریکا و اروپا مشاهده می کنیم.

وی تصریح کرد: در فیلم‌های این چند روز که از آمریکا منتشر می‌شود به وضوح مشاهده می‌کنیم که مردم در مقابل کاخ سفید شعار در حمایت از مکتب امام، مقام معظم رهبری و حاج قاسم سلیمانی سر داده  و علیه ترامپ و سیاست‌های خصمانه آمریکا  برخاستند.

آیت‌الله دری نجف‌آبادی گفت: امروز به برکت مکتب امام تفکر استکبار ستیزی فراگیر شده است و شاهدیم مردم بسیاری از نقاط دنیا در حمایت از مستضعفین قیام می‌کنند. امام راحل احیاگر راه انبیاء الهی و اهل‌بیت(ع) و تفکر عاشورا و تاسوعا حسینی است؛ چراکه آن حضرت بار دیگر ارزش‌های دینی و اسلامی را در دنیا زنده کرد.

این مقام مسئول با اشاره به اینکه ماهیت جنون آمیز و جنایت کار آمریکا از مدت‌ها قبل و از همان تاسیس آمریکا برای دنیا مشخص شده است اضافه کرد:  امروز می بینیم خود مردم آمریکا هم از سیستم های خصمانه این رژیم استکباری برائت می‌جویند.

وی اساس و پایه آمریکا را بر پایه ظلم، غارت و آدم‌کشی دانست و ادامه داد: تاریخ آمریکا تاریخی پر از جنایت و ننگ است که بیش از صدها سال به جنایت علیه بشریت و آدم‌کشی مشغول است. امروز اخراج آمریکائی‌ها از منطقه مطالبه مهم امت اسلامی و مردم است که همه باید برای تحقق این مطالبه بزرگ با هم وحدت داشته باشند.

آیت‌الله دری نجف‌‌آبادی با تاکید بر اینکه امام به دنیای اسلام آرمان‌گرایی، عزت، افتخار و استقلال، مبارزه با استکبار و صهیونیستم جهانی را به ارمغان آورد، ادامه داد: کلاس درس امام بزرگوار صدها درس مهم و روشن دیگر دارد که امروز این درس‌های بزرگ را باید برای نوجوانان تبیین کرد.

وی اظهار کرد: بعد از امام راحل رهرو شایسته ایشان مقام معظم رهبری همواره باصلابت و مقتدر راه ایشان را ادامه دادند که امروز ثمره کار ایشان در تشکیل جبهه بدون مرز مقاومت مشاهده می‌شود. بی‌شک بیداری اسلامی که در دنیا شاهد آن هستیم و نتیجه آن به زانودرامدن نظام استکباری خواهد شد به برکت تفکر امام خمینی(ره) است.

وی بیان کرد: همه باید پیرو مکتب امام خمینی(ره) باشیم و نظام حکومت داری در دنیا باید به مکتب امام خمینی(ره) که همان مکتب پیامبر عظیم الشان اسلام(ص) است بازگردد. امروز جهان سرمایه‌داری و ... که با اصولی جز مبانی اسلام و قرآن هدایت می‌شوند چاره‌ای جز بازگشت به مضامین الهی ندارند.

انتهای پیام
captcha