آغاز توزیع ۴۵ هزار بسته غذایی در کرمان
کد خبر: 3907276
تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۳۸

آغاز توزیع ۴۵ هزار بسته غذایی در کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کرمان گفت: در ادامه رزمایش همدلی و احسان ۴۵ هزار بسته غذایی پروتئینی میان افراد آسیب‌دیده از کرونا در استان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان، محمد‌علی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان دیروز شنبه، 7 تیرماه با اشاره به اینکه کمک‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) از زمان شیوع ویروس کرونا در کشور به مردم آسیب‌دیده آغاز شده و اقدامات زیادی تاکنون انجام شده است، گفت: در استان کرمان با محوریت نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه کرمان برای توزیع این کمک‌ها همکاری خوبی شده و مجموعه سپاه پاسداران، بسیج و گروه‌های جهادی نیز در کنار ما بودند و از ظرفیت آن‌ها استفاده شده است.

وی با اشاره به فرمایش مقام معظم رهبری در نیمه شعبان مبنی بر رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه به افراد نیازمند و آسیب‌دیده در شیوع کرونا، افزود: پس از این فرمان توزیع 25 هزار بسته غذایی و معیشتی در استان کرمان توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) آغاز شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کرمان با بیان اینکه این کمک‌ها ویژه افرادی بود که با شیوع ویروس کرونا از نظر اقتصادی آسیب‌دیده و شغل خود را از دست داده بودند، بیان کرد: رزمایشی همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در استان کرمان همچنان ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه مرحله بعد رزمایش کمک مؤمنانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در کشور از چهاردهم خردادماه از مرقد مطهر امام خمینی(ره) آغاز شده است، تصریح کرد: توزیع این مرحله بسته‌های حمایتی ستاد اجرایی بین افراد نیازمند استان کرمان از امروز آغاز شده است.

روح‌اللهی اظهار کرد: در این مرحله از رزمایش همدلی و احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) 45 هزار بسته غذایی پروتئینی میان افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا در استان کرمان توزیع ‌می‌شود.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی در طول سال فعالیت‌های زیادی برای کمک به نیازمندان دارد، تأکید کرد: یکی از دلایل موفقیت ستاد، همکاری و تعامل ستاد اجرایی با نهادهای مختلف برای کمک به مردم بوده است.

انتهای پیام
captcha