مسائل سیاسی نباید خدمت به مردم را به حاشیه ببرد
کد خبر: 3907490
تاریخ انتشار : ۰۹ تير ۱۳۹۹ - ۰۸:۳۰

مسائل سیاسی نباید خدمت به مردم را به حاشیه ببرد

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی گفت: اگر مسائل سیاسی و جناح‌بندی‌ها به مردم ضرر بزنند ما مسئولان خیانت کرده‌ایم در واقع مسائل سیاسی نباید خدمت‌رسانی ما را به حاشیه ببرد.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام موسی غضنفرآبادی، نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی دیروز یکشنبه، 8 تیرماه در نشست شورای اداری این شهرستان گفت: زمانی که جنگ بر ما تحمیل شد ما علاوه بر اینکه امکانات کمی داشتیم دچار یک به هم ریختگی بزرگی بودیم اما پس از حدود ۱۸ ماه توانستیم کار را برعکس کنیم و پیروزی‌های زیادی به دست آوریم.

وی با بیان اینکه امروز در جنگ اقتصادی هستیم و می‌توانیم دشمن را شکست دهیم، افزود: به‌طور مثال در بحث کرونا‌ نشان دادیم که از برخی کشورهای پیشرفته دنیا بهتر عمل می‌کنیم و از عهده مشکلات بر می‌آییم البته باید توجه داشت که این موفقیت‌ها به‌واسطه وجود مردمی مؤمن و متعهد است.

نماینده مردم شرق استان کرمان در مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: ما الگوی بزرگی‌ چون سردار شهید قاسم سلیمانی داریم و باید با استفاده از ظرفیت‌ها و زمینه‌های موجود تلاش خود را مضاعف کنیم.

غضنفرآبادی اظهار کرد: امروز همه مسائل جامعه ما به اشتغال وابسته است و باید همت کنیم و تلاش داشته باشیم تا به نتایج خوبی برسیم. ظرفیت بالای منطقه ما در صنعت و کشاورزی بسیار خوب است و تلاش جهت پویایی اقتصاد خرد از وظایف ما مسئولان‌ است.

نماینده مردم بم در مجلس شورای اسلامی با تأکید بر ایجاد اشتغال، گفت: اگر مسائل سیاسی و جناح‌بندی‌ها به مردم ضرر بزنند ما مسئولان به مردم‌ خیانت کرده‌ایم در واقع مسائل سیاسی نباید خدمات‌رسانی ما را به حاشیه ببرد.

وی تأکید کرد: مردم ولی نعمت ما هستند و باید در کنار برخورد مناسب با آن‌ها خدمت بی‌منت را در دستور کار قرار دهیم.

انتهای پیام
captcha