شهیدانی که میهمان امام رضا(ع) شدند + عکس
کد خبر: 3907719
تاریخ انتشار : ۱۰ تير ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۰

شهیدانی که میهمان امام رضا(ع) شدند + عکس

جانشین فرماندهی لشکر عملیاتی 25 کربلا گفت: شهیدان مدافع حرم «‌سعید کمالی و علی جمشیدی» هم‌اکنون میهمان امام رضا(ع) هستند که مراسم تشییع این دو شهید عزیز، 16 تیرماه در شهرستان‌های ساری و نور برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار افتخاری ایکنا، سرهنگ بهرام سبک‌ملک، جانشین فرمانده لشکر عملیاتی 25 کربلا مازندران ضمن گرامیداشت یاد امام راحل و شهدا، بازگشت پیکر مطهر دو شهید مدافع حرم کربلای خان‌طومان، شهیدان مدافع حرم «علی جمشیدی و سعید کمالی» بعد از 50 ماه دوری از وطن را مایه تسکین قلوب بی‌قرار همه دلدادگان و به‌ویژه خانواده دو شهید عزیز مدافع حرم دانست.

وی با اشاره به اینکه این دو شهید عزیز هم‌اکنون میهمان امام رضا(ع) هستند و تا اواخر هفته به مازندران باز خواهند گشت، گفت: شهدا نور هستند و ما باید همواره سعی کنیم در مسیر شهدا گام برداریم. شهیدان علی جمشیدی و سعید کمالی انتخاب شده خداوند متعال هستند که بهترین روزی‌ها برایشان رقم خورده است و برای مجاهدت در دیار غربت ثوابی دو چندان نصیب آنها شده است.

جانشین فرمانده لشکر 25 کربلا مازندران با بیان اینکه برای استقبال از پیکر این دو شهید مدافع حرم خان‌طومان مراسم‌هایی برنامه‌ریزی و تدارک دیده شده است، افزود: مراسم استقبال از دو شهید عزیز در لشکر عملیاتی 25 کربلا به‌صورت سازمانی و با حضور پاسداران در روز یکشنبه، 15 تیرماه و مراسم شب وداع با حضور مردم شهیدپرور استان مازندران بعد از نماز مغرب و عشاء در پارک موزه دفاع مقدس در کنار هشت شهیدی که در این مکان مقدس آرام گرفتند، برگزار خواهد شد.

همچنین وی اظهار کرد: مراسم تشییع شهید مدافع حرم سعید کمالی در شهرستان ساری و شهید مدافع حرم علی جمشیدی در شهرستان نور، دوشنبه، 16 تیرماه به دست مردم غیور مازندران برگزار خواهد شد.
 

امید رنجبر عمرانی
انتهای پیام
captcha