اجرای طرح مواسات نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی ملت دارد
کد خبر: 3908216
تاریخ انتشار : ۱۲ تير ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۹

اجرای طرح مواسات نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی ملت دارد

استاندار استان مرکزی گفت: خوش درخشیدن ملت در اجرای طرح مؤمنانه و مبارزه با بیماری کرونا نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت ایران دارد که این فرهنگ ملت ما را در مقایسه با سایر ملل متمایز می‌کند.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، سیدعلی آقازاده، استاندار مرکزی، امروز، 12 تیر در چهارمین مرحله از رزمایش کمک مؤمنانه که در مصلای بیت‌المقدس اراک برگزار شد از انجام رزمایش‌های قبلی در استان تقدیر کرد و گفت: پس از صدور فرمان از سوی مقام معظم رهبری مبنی بر راه‌اندازی رزمایش مواسات خوشبختانه شاهد لبیک عمومی از سوی مسئولان و مردم به ندای ایشان در کشور بودیم.

وی تصریح کرد: وحدت و انسجام ایجاد شده در سطح استان باعث شد تا در سه مرحله بیش از ۱۲۵ هزار بسته معیشتی  توزیع شود که با مرحله چهارم این تعداد به بیش از ۱۴۵ هزار بسته خواهد رسید. خوش درخشیدن ملت در اجرای طرح مؤمنانه ومبارزه با بیماری کرونا نشان از زنده بودن فرهنگ انقلابی و اسلامی ملت ایران دارد که این فرهنگ ملت ما را در مقایسه با سایر ملل متمایز می‌کند.

آقازاده اظهار کرد: با هدایت‌های آیت‌الله دری نجف‌آبادی، نماینده ولی‌فقیه در استان خوشبختانه شاهد موفقیت‌ها و اقدامات بسیار خوبی در مبارزه با کرونا و کمک به آسیب‌دیدگان کرونایی بودیم که باید این کمک‌ها به طور مستمر تا کاهش آسیب‌ها ادامه‌دار باشد.

وی رزمایش کمک مؤمنانه در ترویج فرهنگ انقلابی و اسلامی را بسیار مؤثر توصیف کرد و افزود: پس از انجام این طرح در کشور بسیاری از کشورها از این طرح الگوبرداری کردند و در طول این چهارماه خوشبختانه گروه‌های مختلف از جمله دستگاه‌ها و نهادها به وظایف خود به خوبی عمل کردند، اما آن چیزی که اهمیت دارد حفظ تمرکز در توزیع بسته‌های معیشتی است.

استاندار مرکزی بیان کرد: فرمانداران، فرماندهان سپاه شهرستانی و سایر دستگاه‌ها باید نظارت بر توزیع را به خوبی عملیاتی کرده و با همین انسجامی که تاکنون وجود داشته پیش روند و بخش‌های خصوصی، تولیدی و شرکت‌ها هم حول این محور باشند.

آقازاده در پایان به وضعیت نه چندان خوب مردم از نظر معیشتی نیز اشاره کرد و گفت: متأسفانه امروز شاهد وضعیت خوبی برای افراد کم درآمد از نظر اقتصادی نیستیم؛ لذا اینگونه رزمایش‌ها در بهبود وضعیت شرایط بسیار مؤثر است و همه باید کمک کنیم تا عادی شدن شرایط این اقدامات خیرخواهانه ادامه داشته باشد.

انتهای پیام
captcha