مبارزه با قاچاق کالا برای کشور امنیت‌آور است
کد خبر: 3908471
تاریخ انتشار : ۱۴ تير ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۲
علیدادی‌سلیمانی:

مبارزه با قاچاق کالا برای کشور امنیت‌آور است

امام جمعه کرمان با تأکید بر لزوم مقابله با قاچاق کالا در کشور، گفت: امنیت از نان شب برای کشور لازم‌تر بوده و مبارزه با قاچاق کالا برای کشور امنیت‌آور است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حجت‌الاسلام حسن علیدادی‌سلیمانی، امام جمعه کرمان امروز شنبه، 14 تیرماه در دیدار اعضای کمیسیون قاچاق کالا و ارز استان با وی به‌مناسبت هفته مبارزه با قاچاق کالا با تبریک ولادت امام رضا(ع)، گفت: خدمت‌رسانی به مردم در هر عرصه‌ای در دین ما سفارش شده است و انبیا و اولیای الهی در سیره و فرهنگ خود به آن تأکید داشتند.

وی با بیان اینکه جلوگیری از خروج کالای ایرانی از کشور و ورود کالای خارجی به کشور در قالب قاچاق در راستای خدمت‌رسانی به جامعه است، افزود: استان کرمان، استان بسیار پهناوری است و فقط تأمین امنیت کویر این استان کار سخت و پیچیده‌ای است.

امام جمعه کرمان با اشاره به اینکه دلایل زیادی برای مبارزه با قاچاق کالا وجود دارد که هر کدامشان بحث مفصلی است، بیان کرد: نگاه باز بودن مرزها و ورود هر کالایی به کشور یک نگاه ابتدایی بوده و عقبه علمی ندارد.

وی با بیان اینکه مبارزه با قاچاق کالا در دنیا و در تمام کشورها انجام می‌شود و همه با این مسئله مخالف هستند، تصریح کرد: هر حاکمیتی برای موفقیت و دفاع از کالای داخلی باید با دو چشم مراقبت کند که تولید داخل آسیب نبیند و بحث عرضه و تقاضا نیز رعایت شود.

علیدادی‌سلیمانی با تأکید بر لزوم مقابله با قاچاق کالا در کشور، گفت: امنیت از نان شب برای کشور لازم‌تر بوده و مبارزه با قاچاق کالا برای کشور امنیت‌آور است.

وی با بیان اینکه در قرآن کریم نعمت‌های خداوند نام برده شده که امنیت یکی از نعمت‌های بزرگ الهی در دنیا و ویژه انسان‌های بهشتی در آخرت است، تأکید کرد: مأموریت‌های اخیر نیروی انتظامی در استان کرمان و دستگیری چندین فرد شرور بسیار امنیت‌آور بود و جای تقدیر از این نیرو دارد.

انتهای پیام
captcha