ائمه جماعات سربازان فرهنگی مناطق کم‌برخوردار هستند
کد خبر: 3909280
تاریخ انتشار : ۱۷ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۴۵

ائمه جماعات سربازان فرهنگی مناطق کم‌برخوردار هستند

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی ائمه جماعات را سربازان فرهنگی مناطق کم‌برخوردار دانست و گفت: با کمک امام جماعت مساجد محلات امکان بررسی و نیازسنجی در این مناطق در گام اول و ارجاع مسائل به دستگاه‌های مرتبط در گام دوم وجود دارد.

به گزارش ایکنا از استان مرکزی، حجت‌الاسلام صفر قربان‌پور، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان مرکزی، امروز، 17 تیر در حاشیه نشست با ائمه جماعات اراک گفت: باتوجه به اینکه در چهار محله کم‌برخوردار اراک پایگاه‌های فرهنگی اجتماعی فعال و از سوی امامان محلات مدیریت می‌شود؛ لذا ضروری است برای پیشبرد اهداف و کمک به کاهش مشکلات این مناطق برنامه‌ریزی شود.

وی ائمه جماعات را سربازان فرهنگی این مناطق دانست و بیان کرد: با کمک امامان محلات امکان بررسی و نیازسنجی در این مناطق در گام اول و ارجاع مسائل به دستگاه‌های مرتبط در گام دوم وجود دارد که تبلیغات اسلامی برای ایجاد این زنجیره و رفع مشکلات برنامه‌ریزی‌هایی انجام داده است.

حجت‌الاسلام قربان‌پور اظهار کرد: در رابطه با خدمت‌رسانی در بخش انشعابات، رفاهی، تفریحی، خدماتی مقرر شد امام جماعت حاضر در مساجد محلات پس از نیازسنجی و بررسی لازم، موارد به سازمان ارائه دهند تا در گام بعد به تفکیک مناطق و نیازمندی با اتکا به مصادیق موجود با دستگاه‌های اجرایی برای رفع نیازمندی رایزنی شود.

وی بابیان اینکه امام جماعت محلات نقش تسهیلگری در مناطق کم‌برخوردار را ایفا خواهند کرد، گفت: با برگزاری کارگاه‌های سبک زندگی اسلامی ایرانی رفع مشکلات فرهنگی مردم این مناطق در دستور کار قرار گرفته است. همچنین جهت حفظ و برقراری امنیت هرچه بیشتر مردم این مناطق در خصوص مبارزه با قاچاق موادمخدر، فساد و ... بر تعامل دوجانبه بین نیروی انتظامی و امنیتی و تبلیغات اسلامی تأکید شد.

انتهای پیام
captcha