انتشار فراخوان «جذب ایده‌های نو در برگزاری مراسم مذهبی» در کرمان
کد خبر: 3909409
تاریخ انتشار : ۱۸ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۸

انتشار فراخوان «جذب ایده‌های نو در برگزاری مراسم مذهبی» در کرمان

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان از انتشار فراخوان جذب ایده‌های نو در برگزاری مراسم مذهبی با توجه به شرایط شیوع کرونا در این استان خبر داد.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان، حجت‌الاسلام غلامحسین حقانی، مدیرکل تبلیغات اسلامی استان امروز چهارشنبه، 18 تیرماه با اشاره به شیوع ویروس کرونا و تحت تأثیر قرار دادن مراسم و برنامه‌های مذهبی و تأکید مقامات بهداشتی و برگزاری مراسم به‌صورت محدود با رعایت موازین بهداشتی، گفت: درخواست‌های زیادی از هیئت‌های مذهبی در سراسر استان کرمان برای برگزاری برنامه‌های مذهبی وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمان نسبت به انتشار فراخوان جذب ایده‌های نو در هیئت‌داری و مراسم مذهبی اقدام کرده است، افزود: در این فراخوان از صاحب‌نظران و افراد با تجربه در امر هیئت‌داری دعوت شده تا ایده‌های عملیاتی خود را برای برگزاری مراسم مذهبی در کنار حفظ سلامت مردم ارائه کنند.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کرمان بیان کرد: در این فراخوان طرح‌ها، برنامه‌ها و ایده‌های جدید در عرصه هیئت‌داری و برگزاری مراسم که تشکیل اجتماع در آن اصل نیست مورد توجه ویژه قرار می‌گیرد.

وی با بیان اینکه مهلت ارسال آثار 31 تیرماه 99 است، تصریح کرد: متقاضیان می‌توانند با مراجعه به نشانی info@ido.kr.ir پیشنهادات خود را برای برگزاری برنامه‌های مذهبی ارائه کنند.

حقانی با اشاره به اینکه در شرایط امروز جامعه نیاز به برگزاری مراسم به‌صورت محدود با رعایت موازین بهداشتی داریم و به‌دنبال جذب ایده‌های نو در این راستا هستیم، تأکید کرد: در این فراخوان به ایده‌های برتر و برگزیده جوایزی ارزنده تعلق خواهد گرفت.

انتهای پیام
captcha