برپایی مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور به صورت غیرمتمرکز در استان‌ها
کد خبر: 3910218
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۹
به دلیل رعایت تدابیر بهداشتی /

برپایی مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور به صورت غیرمتمرکز در استان‌ها

مجمع عمومی مشترک دو اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور و اتحادیه مؤسسات و تشکل‌های قرآنی مردمی کشور به صورت سراسری و غیرمتمرکز در ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شود.

برپایی مجمع عمومی ادغام اتحادیه‌های قرآنی کشور به صورت غیر متمرکز در استان‌ها

حسن محمدی، مدیرعامل اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور، در گفت‌وگو با ایکنا، گفت: با توجه به افزایش مبتلایان به ویروس کرونا، برپایی گردهمایی 600 نفره مدیران مؤسسات قرآنی استان‌ها در تهران کنسل و مقرر شد تا نمایندگان استان‌ها در محل ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حضور یابند و رأی‌گیری انجام شود.

وی افزود: اسامی نامزد‌های تعیین‌شده به منظور رأی‌گیری به استان‌ها اعلام خواهد شد و مدیران عامل مؤسسات قرآنی، جمعه، سوم مردادماه، با حضور در ادارات کل در انتخابات شرکت خواهند کرد.

محمدی افزود: مراحل رأی‌گیری با حضور، استقرار و نظارت نمایندگان استانی و کمیته نظارت چهار نفره متشکل از یک نماینده از سازمان تبلیغات اسلامی، یک نماینده از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی، یک نماینده از اتحادیه مؤسسات مردمی و تشکل‌های قرآن و عترت کشور و یک نماینده از اتحادیه تشکل‌های قرآن و عترت کشور برگزار و سپس نتایج از سوی هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی سراسر کشور وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اعلام می‌شود.


بیشتر بخوانید:


وی با تأکید بر اینکه روز گذشته ابلاغیه‌ای از سوی هیئت رسیدگی به امور مراکز فرهنگی به منظور آمادگی و همکاری ادارات کل استانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ارسال شده، تصریح کرد: در این راستا هماهنگی‌هایی نیز در ستاد مشترک دو اتحادیه قرآنی انجام شده است.

انتهای پیام
captcha