دولت و مجلس زمینه‌های ازدواج آسان را فراهم کنند
کد خبر: 3910297
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۷

دولت و مجلس زمینه‌های ازدواج آسان را فراهم کنند

نماینده ولی فقیه در مازندران گفت: در حال حاضر ازدواج و اشتغال دو مسئله مهم برای جوانان کشورمان محسوب می‌شود و دولت و مجلس باید زمینه‌های ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند.

دولت و مجلس بستر‌های ازدواج آسان را فراهم کنندبه گزارش ایکنا از مازندران، آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی، نماینده ولی فقیه در استان، عصر دیروز، 22 تیرماه در نشست ستاد ساماندهی امور جوانان استان که در استانداری برگزار شد با مهم ارزیابی کردن جایگاه ازدواج در اسلام، گفت: ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه(س) الگویی ارزشمند برای جامعه است.

وی ازدواج این دو شخصیت برجسته اسلام را الگویی برای ازدواج آسان و سالم در جامعه دانست و افزود: جوانان ما باید ازدواج این دو شخصیت بزرگ را الگوی خود قرار دهند.

امام جمعه ساری با بیان اینکه در حال حاضر ازدواج و اشتغال دو مسئله مهم برای جوانان کشورمان است، تصریح کرد: دولت و مجلس باید زمینه‌های ازدواج آسان را برای جوانان فراهم کنند. در ازدواج جوانان نیازمند یک برنامه‌ریزی جامع و مدون هستیم، با اقدامات کوتاه‌مدت و مقطعی نمی‌توان به حل این مسئله مهم امیدوار بود.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان این‌که دولت‌ها باید برای رفع مشکل ازدواج و اشتغال جوانان برنامه مدون و مشخصی داشته باشند، تصریح کرد: رفع مشکلات این بخش باید جزء اولویت‌های دولت‌ها قرار گیرد.

امام جمعه ساری با اشاره به اینکه نبود اشتغال مناسب برای جوانان یک مشکل مهم برای این قشر است، اظهار کرد: تنها شعار دادن در این بخش کافی نیست بلکه مسئولان در مقام عمل نیز باید در رفع این معضل مهم گام‌های اساسی بردارند.

وی با اشاره به نامگذاری امسال از سوی رهبر معظم انقلاب اسلامی به‌عنوان سال جهش تولید، افزود: مسئولان باید با حمایت از تولید داخل معضل اشتغال جوانان را نیز رفع کنند و به‌طور حتم با رونق تولید معضل اشتغال نیز در کشورمان رفع خواهد شد.

نماینده ولی فقیه در مازندران با بیان اینکه یکی از وظایف مسئولان الگوسازی مناسب برای جوانان است، گفت: همان گونه که مقام معظم رهبری نیز فرمودند: مشکل ازدواج جوانان تنها مربوط به مسائل مالی نیست بلکه موضوع مهم مباحث فرهنگی است که باید در این زمینه بیشتر کار شود.

انتهای پیام
captcha