عضویت ۱۹ هزار کرمانشاهی در کتابخانه‌های عمومی
کد خبر: 3910370
تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۹ - ۱۷:۵۳

عضویت ۱۹ هزار کرمانشاهی در کتابخانه‌های عمومی

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه از عضویت ۱۹ هزار کودک و نوجوان کرمانشاهی در کتابخانه‌های عمومی استان خبر داد.

معصومه حسنی‌خوانسار، مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان کرمانشاه در گفت‌وگو با ایکنا از کرمانشاه، از عضویت ۷۱ هزار عضو در کتابخانه‌های عمومی این استان خبر داد و اظهار کرد: بیش از ۱۹ هزار کودک و نوجوان در کتابخانه‌های عمومی این استان عضو هستند.

وی با اشاره به کتب در دسترس بخش کودک و نوجوان، افزود: بیش از ۱۵۰ هزار نسخه کتاب در رده سنی کودک و نوجوان در کتابخانه‌های کرمانشاه در دسترس علاقه‌مندان قرار دارد.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در ادامه به برنامه‌ریزی تخصصی ویژه کودکان و نوجوانان در این نهاد اشاره کرد و گفت: برنامه‌های متنوع فرهنگی و آموزشی در نظر گرفته شده که با استقبال جامعه هدف مواجه شده است.

حسنی‌خوانسار بیان کرد: با برنامه‌ریزی دقیق کلاس‌های آموزشی، کارگاه‌های آموزشی، داستان‌نویسی، شعرخوانی و قصه‌گویی ویژه اعضا، امیدواریم زمینه برگزاری مستمر این کلاس‌ها فراهم شود.

وی با اشاره به فعالیت ۸۷ کتابخانه عمومی در استان کرمانشاه، اظهار کرد: در تمام کتابخانه‌های عمومی فعال این استان، خدمات مستقل کودک و نوجوان ارائه می‌شود.

مدیرکل کتابخانه‌های عمومی کرمانشاه در پایان به فعالیت کتابخانه‌های عمومی در مسابقه کتابخوانی رضوی در فضای مجازی اشاره کرد و گفت: از زمان شیوع کرونا تا امروز بخش کودک و نوجوان در کتابخانه‌ها فعال نشده و خدمت‌رسانی در این بخش انجام نمی‌شود.

انتهای پیام
captcha