جهاد دانشگاهی از نوآوری‌های علمی نخبگان بسیجی حمایت می‌کند
کد خبر: 3910912
تاریخ انتشار : ۲۶ تير ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۱

جهاد دانشگاهی از نوآوری‌های علمی نخبگان بسیجی حمایت می‌کند

رئیس جهاد دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی علمی، انقلابی و دانش بنیان در جامعه شناخته می‌شود و آماده هرگونه همکاری در حوزه‌های فرهنگ، آموزش، پژوهش و تجاری سازی و فناوری و حمایت از نوآوری‌های علمی نخبگان بسیجی است.

به گزارش ایکنا از سیستان‌وبلوچستان، جهاد دانشگاهی استان امروز، 26 تیرماه تفاهم‌نامه همکاری‌های مشترک با سازمان بسیج دانشجویی استان امضا کرد.

منصور تاجری، رئیس جهاد دانشگاهی سیستان‌وبلوچستان در آیین امضای این تفاهم نامه گفت: جهاد دانشگاهی به عنوان نهادی علمی، انقلابی و دانش بنیان در جامعه شناخته می‌شود و آماده هرگونه همکاری در حوزه‌های فرهنگ، آموزش، پژوهش و تجاری سازی و فناوری و حمایت از نوآوری‌های علمی نخبگان بسیجی است.

وی ادامه داد: جهاد دانشگاهی و بسیج دو بال بالنده انقلاب هستند که نقش اساسی در صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی در دانشگاه‌ها داشته‌اند و هر دو نهاد در عرصه‌های مختلف انقلاب اسلامی منشا خدمات ارزنده بوده‌اند.

کیخا، مسئول سازمان بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان نیز از جهاددانشگاهی به عنوان نهادی یاد کرد که دارای ظرفیت‌ها و توانمندی‌های متنوع و متکثر بوده و هم افزایی بیشتر در ماموریت‌های این دو نهاد انقلابی می‌تواند منجر به محرومیت‌زدایی از استان شود.

این تفاهم نامه به منظور توسعه و ارتقاء زمینه همکاری‌های مشترک و بهره‌مندی از ظرفیت‌های موجود، افزایش تعاملات همه جانبه، توسعه کمی و کیفی خدمات به گروه‌های مختلف و اتخاذ سیاست‌ها، برنامه‌ها و روش‌های کارامد و با بهره‌مندی از امکانات و پتانسیل‌های طرفین در زمینه توانمندی‌های علمی، فرهنگی، تحقیقاتی، آموزشی، فن‌آوری، نوآوری، اشتغال و رسانه منعقد شد.

جهاد دانشگاهی از نوآوری‌های علمی نخبگان بسیجی حمایت می‌کند

انتهای پیام
captcha