جهاد دانشگاهی همواره در انجام پژوهش‌های اصیل پیشتاز بوده است
کد خبر: 3912026
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

جهاد دانشگاهی همواره در انجام پژوهش‌های اصیل پیشتاز بوده است

 رییس دانشگاه ارومیه گفت: جهاد دانشگاهی همواره با جهاد علمی و پژوهشی به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته و در پژوهش‌های اصیل پیشتاز بوده است.

جهاد دانشگاهی همواره در پژوهش‌های اصیل پیشتاز بوده استبه گزارش ایکنا آذربایجان‌غربی، به نقل از روابط عمومی جهاد دانشگاهی آذربایجان‌غربی، رحیم حب‌نقی، رییس دانشگاه ارومیه، ضمن تبریک سال‌روز تاسیس جهاد دانشگاهی اظهار کرد: جهاد دانشگاهی برکات علمی و پژوهشی زیادی برای نظام به دنبال داشته است و جهاد دانشگاهی ظرفیت‌های فراوانی را در حوزه فرهنگی، آموزشی، اشتغال و پژوهش دارد که همواره در راستای توسعه و پیشرفت جامعه از این پتانسیل‌ها استفاده  کرده است.

وی با اشاره به اقدامات تاثیرگذار این نهاد انقلابی در بخش آموزشی، پژوهشی و فرهنگی  تصریح کرد: این نهاد توانسته با تربیت افراد متخصص، عرصه را برای فعالیت‌های پژوهشی در راستای نیاز جامعه و حتی نیاز کشورهای منطقه باز کند.

رئیس دانشگاه ارومیه با تاکید بر اینکه جهاد دانشگاهی همواره با جهاد علمی و پژوهشی  به دستاوردهای قابل تحسینی دست یافته است، ادامه داد: این نهاد انقلابی با جهاد علمی خود توانسته به دستاوردهای خوبی در تجاری‌سازی برخی ایده‌ها و همچنین تولید گیاهان دارویی دست یابد.

وی با اشاره به اینکه جهاد دانشگاهی توانسته در ایجاد ارتباط بین صنعت و دانشگاه گام‌های خوبی بردارد، عنوان کرد: تربیت فارغ‌التحصیلانی با مهارت و توان کارآفرینی بالا از مراکز آموزش عالی جهاد دانشگاهی گامی مهم در توسعه کشور و استان به شمار می‌آید.

وی با اشاره به ضرورت شناسایی نیازهای روز جامعه، اولویت‌بندی و نهایتا ارائه راهکارها و برنامه‌های مناسب جهت رفع مشکلات گفت: جهاد دانشگاهی می‌توانند همچنان با بهره‌گیری از توان نیروهای خود با شناسایی نیازهای منطقه، مشکلات موجود را رفع کند.

 

انتهای پیام
captcha