نوآوری و گام نهادن به اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی
کد خبر: 3912144
تاریخ انتشار : ۰۲ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۰
محمدحسین فرهنگی:

نوآوری و گام نهادن به اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، با بیان این‌که جهاد دانشگاهی، یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: نوآوری و رهاشدن از بروکراسی‌های مرسوم و گام نهادن در اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاددانشگاهی است.

نوآوری و گام نهادن به اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاددانشگاهیمحمدحسین فرهنگی، نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی در گفت وگو با ایکنا از آذربایجان شرقی، با بیان این‌که جهاد دانشگاهی، یک نهاد برآمده از انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد: نوآوری و رهاشدن از بروکراسی‌های مرسوم و گام نهادن در اقدامات علمی جسورانه از ابتکارات جهاد دانشگاهی است. 

وی ادامه داد: در استان آذربایجان‌شرقی نیز خبرگزاری‌های ایسنا و ایکنا در کنار مراکز مختلف جهاد دانشگاهی و ایجاد مرکز درمان ناباروری از ابداعات جهاد دانشگاهی است. 

فرهنگی، خاطر نشان‌ کرد: نهادهای‌ گرفتار دیوانسالاری در برابر تحولات مثبت که نیازمند حضور فعال است، مقاومت می‌کنند اما نهاد انقلابی اینگونه نبوده و جهاد دانشگاهی هم یک نهاد انقلابی است.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر واسکو در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: روحیه حاکم بر جهاد دانشگاهی روحیه اداری نیست و همین امر باعث شده که نیروهای مبتکر و خوش فکر جذب این مجموعه انقلابی شوند.

فرهنگی در پایان بیان کرد: جهاددانشگاهی سعی کرده هرجا که نیاز احساس کرد، وارد شود و این ویژگی اصلی این نهاد انقلابی باعث شده تا مراکزی مانند پژوهشگاه رویان شکل گیرند که در نوع خود بی‌نظیر است.

انتهای پیام
captcha