حركت رو به جلو و اثرگذار جهاددانشگاهی / از حمایت‌ها دریغ نمی‌كنیم
کد خبر: 3913029
تاریخ انتشار : ۰۷ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۸:۵۸

حركت رو به جلو و اثرگذار جهاددانشگاهی / از حمایت‌ها دریغ نمی‌كنیم

استاندار فارس با بیان اینكه جهاددانشگاهی طی سال‌های اخیر، حرکت رو به جلو و اثرگذاری در حوزه‌های مختلف داشته است، اظهار کرد: جهاددانشگاهی فارس اقدامات قابل توجهی در کارنامه خوب به ثبت رسانده است و تلاش كرده‌ایم هر کجا نیاز به حمایت دارند، دریغ نکنیم.

به گزارش ایكنا از فارس، عنایت‌الله رحیمی، استاندار فارس امروز، 7 مردادماه در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت فرا رسیدن چهلمین سالگرد تأسیس جهاددانشگاهی به فرمان امام راحل گفت: این نهاد انقلابی با انگیزه خدمت‌رسانی و تحول در آموزش عالی کشور ایجاد شد و به مرور زمان خدمات بسیار خوبی در عرصه‌های مختلف آموزشی، پژوهشی و فرهنگی انجام داده است که تداوم دارد.

وی با تصریح اینكه جهاددانشگاهی طی سال‌های اخیر، حرکت رو به جلو و اثرگذاری در حوزه‌های مختلف خصوصا پژوهش‌های مهندسی و علوم انسانی داشته است، افزود: اقدامات و خدمات جهاددانشگاهی در حوزه علمی و فناوری به ویژه در سلول‌های بنیادی، هوا فضا، علوم پزشکی، داروسازی، واکسن‌ها و...تقدیم جامعه علمی کشور کرد که حرکت بسیار خوب و ارزنده‌ای بود.

رحیمی با بیان اینکه جهاددانشگاهی طی چهاردهه گذشته تعداد زیادی نیروهای قابل و شایسته تربیت و به جامعه علمی کشور به معرفی کرده است، تصریح کرد: جهاددانشگاهی از گذشته تاکنون همکاری و ارتباط بسیاری خوبی با مؤسساتی چون رازی و رویان داشته و اکنون جایگاه بسیار خوبی در کشور دارد.

وی یادآور شد: جهاددانشگاهی فارس نیز اقدامات قابل توجهی در کارنامه خوب به ثبت رسانده، هر چند انتظار فعالیت بیشتری از آن‌ها داریم اما در مقابل تلاش کرده‌ایم هر کجا نیاز به حمایت داشته‌اند، دریغ نکنیم.

انتهای پیام
captcha