ترجمه آلمانی «حکمت‌نامه عیسی(ع)» منتشر شد
کد خبر: 3913355
تاریخ انتشار : ۰۸ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۲۳

ترجمه آلمانی «حکمت‌نامه عیسی(ع)» منتشر شد

کتاب «حکمت‌نامه عیسی(ع) بن مریم(س)»، تألیف حجت‌الاسلام والمسلمین ری‌شهری، با عنوان آلمانی «Weisheiten Von jesus dem sohn der Maria» و حمایت رایزنی فرهنگی ایران در اتریش، در آلمان منتشر شد.

به گزارش ایکنا از آلمان؛ این کتاب به قلم حجت‌الاسلام محمد محمدی ری‌شهری، تولیت آستان مقدس حضرت عبدالعظیم(ع) نوشته شده است که ساشا عبدالکریم الصادق، ترجمه آن به زبان آلمانی را برعهده داشته است.
نویسنده در این کتاب درصدد برآمده است تا تصویری روشن از شخصیت و اندیشه‌های حکیمانه عیسی(ع) بن مریم(س) در آئینه آیات قرآنی، روایات و تاریخ ارائه کند.

این کتاب بخشی از آموزه‌های حضرت عیسی(ع) است که از طریق منابع اسلامی (اعم از شیعه و سنّی) و با نظمی جدید و دسترسی و جست‌وجوی آسان تنظیم شده است.

عناوین هفت فصل این کتاب عبارتند از: حکمت‌های عقلی و علمی، حکمت‌های عقیدتی، حکمت‌های عبادی، اخلاق و رفتار نیکو، اخلاق و رفتار زشت، مَثَل‌ها و حکمت‌ها و اندرزهای خداوند متعال به عیسی(ع).

این اثر با همکاری رایزنی فرهنگی ایران در وین و انستیتو علوم انسانی و علوم اسلامی هامبورگ و از سوی انتشارات IHIW Press به چاپ رسیده و در اختیار علاقه‌مندان آلمانی‌زبان قرار گرفته است.

انتهای پیام
captcha