تقویت جایگاه ولایت فقیه در برنامه‌های ملی و مذهبی
کد خبر: 3913938
تاریخ انتشار : ۱۱ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۰۰

تقویت جایگاه ولایت فقیه در برنامه‌های ملی و مذهبی

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان گفت: تقویت جایگاه ولایت فقیه از رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی است.

به گزارش ایکنا از کرمان، حسین انجم‌شعاع، رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان امروز شنبه، 11 مردادماه در گفت‌وگو با خبرنگاران به‌‌مناسبت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی با تبریک دهه امامت و و‌لایت گفت: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی مسئولیت کمیته تبلیغات و اطلاع‌رسانی ستاد غدیر استان کرمان را نیز به عهده دارد.

وی با بیان اینکه در این راستا برنامه‌هایی در سطح شهر انجام می‌شود، افزود: از جمله این برنامه‌ها می‌توان به نورافشانی 30 نقطه از شهر کرمان در شب عید غدیر اشاره کرد.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با گرامیداشت 12 مرداد سالروز تأسیس شورای تبلیغات اسلامی در کشور، تصریح کرد: بعد از پیروزی انقلاب اسلامی دستگاه‌ها و نهادهای مختلفی به برگزاری مراسم انقلابی و مذهبی اقدام کردند که مشکلاتی ایجاد شده بود.

وی با بیان اینکه به این جهت امام خمینی(ره) فرمان تشکیل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی را دادند، بیان کرد: در برگزاری برنامه‌ها استفاده از ظرفیت تمام دستگاه‌ها مورد توجه قرار گرفته است.

انجم‌شعاع با اشاره به اینکه هماهنگی بین دستگاهی و ارتباط با تشکل‌های مردمی مورد تأکید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان است، ادامه داد: حدود 200 هزار نفر در شهر کرمان در راهپیمایی 22 بهمن شرکت می‌کنند که برگزاری این برنامه نیاز به هماهنگی وسیعی دارد.

وی با بیان اینکه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی یک نهاد فراجناحی و فراسازمانی است و با تمام دستگاه‌های اجرایی استان کرمان تعامل داریم، تصریح کرد: شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی گوش به فرمان و سرباز ولایت است.

انجم‌شعاع با تأکید بر اینکه اقتدار نظام اسلامی در گرو حمایت مردم و پشتیبانی آن‌ها از نظام است، گفت: ایجاد وحدت در اولویت برگزاری برنامه‌های ملی و مذهبی است و انسجام و وحدت جامعه را با جدیت پیگیری می‌کنیم.

وی با بیان اینکه امروز مشکلات اقتصادی از جمله مهم‌ترین مشکلات مردم است و تأکید می‌شود که مسئولان کشور جهت رفع این مشکلات برنامه‌ریزی داشته باشند، اظهار کرد: تقویت جایگاه ولایت فقیه از دیگر رویکردهای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در اجرای برنامه‌های ملی و مذهبی است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کرمان با اشاره به اینکه افزایش روحیه استکبارستیزی که از آموزه‌های دین مبین اسلام است را در برنامه‌های شورا پیگیری می‌کنیم، تأکید کرد: ویژه‌برنامه گرامیداشت شهید باهنر در کرمان هشتم شهریور برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha