هشتمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد
کد خبر: 3914479
تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۰

هشتمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد

هشتمین شماره از فصلنامه علمی اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد.

هشتمین شماره فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شدبه گزارش ایکنا، در این شماره نگاشته‌هایی در قالب‌های سرمقاله، مقالۀ سفید، مقالۀ شناختی، مقالۀ فهرستی، مقالۀ ترجمه، مقالۀ پایان‌نامه و یادداشت‌های آزاد، چاپ شده است.
 
نشر آموزه‌های دینی در قالب‌های سنتی و نوین، قوت‌ها و ضعف‌ها؛ جامعیت حداکثری قرآن بر پایه بهره‌های روش‌شناختی علوم از قرآن و ضرورت وجود الگوهای روش‌شناسانه در دین و قرآن و اصالت نظریه «نزول سوره‌ای» بررسی موردی سوره حج از جمله مقالات این شماره است.
 
آشنایی فهرستی با مجله‌های الهیات و مطالعات اسلامی به زبان عربی، احکام و تاریخ ترجمه قرآن کریم، شناخت محدثان هویزه  و تلاش‌های علمی و حدیثی آنان، نگاهی به فراز «بَدَنُهُ غافِلٌ لِسُکونِ عُروقِهِ» و عواقب کم‌تحرّکی و برخی از اشکالات نرم‌افزار جامع الاحادیث از دیگر مقالات این شماره محسوب می‌شوند.
 
این مجله، نگاشته‌های علمی را در 28 قالب مختلف چاپ می‌کند. همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.
 
یادآور می‌شود، تارنمای مجله به نشانی www.majaleh-a.ir و رایانامه به آدرس majaleh.d.a@gmail.com در دسترس بوده و آماده جذب نگاشته‌های علمی نویسندگان است. همچنین شماره 09214312651 نیز پاسخگوی تماس‌ها و پیام‌ها خواهد بود.
انتهای پیام
captcha