گسترده شدن سفره اطعام غدیر در مناطق محروم کرمان
کد خبر: 3915554
تاریخ انتشار : ۱۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۴

گسترده شدن سفره اطعام غدیر در مناطق محروم کرمان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کرمان از گسترده شدن سفره اطعام غدیر در مناطق محروم استان خبر داد و گفت: کمک‌های مؤمنانه ستاد استمرار دارد.

گسترده شدن سفره اطعام غدیر در مناطق محروم کرمانبه گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان، محمدعلی روح‌اللهی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کرمان امروز یکشنبه، 19 مردادماه گفت: پویش احسان غدیر در ایام عید غدیر خم در سراسر استان کرمان به‌همت هیئت‌های مذهبی، موکبان و گروه‌های جهادی برگزار شد.

وی از طبخ و توزیع پنج میلیون پرس غذای گرم به‌مناسبت عید غدیر در مناطق کم‌برخوردار کشور توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) خبر داد و افزود: از این تعداد 80 هزار پرس غذا گرم با مشارکت هیئت‌های مذهبی و گروه‌های جهادی در استان کرمان طبخ و توزیع شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کرمان با اشاره به اینکه در شرایط شیوع ویروس کرونا قرار داریم و تلاش شد تا طبخ و توزیع این غذاها با رعایت کامل تمام پروتکل‌های بهداشتی مقابله با کرونا انجام شود، بیان کرد: در هر آشپزخانه یک کارشناس بهداشت در طبخ غذا نظارت داشت.

وی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) از همان ابتدای شیوع ویروس کرونا کمک به جامعه آسیب‌دیده از کرونا و مردم محروم را در برنامه داشته است، تصریح کرد: تهیه و تأمین لوازم بهداشتی مورد نیاز جامعه و کمک به افراد آسیب‌دیده از ویروس کرونا و اقشار آسیب‌پذیر جامعه را در برنامه داشته است.

روح‌اللهی با اشاره به اینکه تا‌کنون دو مرحله رزمایش احسان و همدلی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اجرا شده است، اظهار کرد: مرحله اول رزمایش همزمان با ماه رمضان و مرحله دوم نیز در حال حاضر در حال انجام است.

وی با بیان اینکه در مرحله نخست این رزمایش در کشور یک میلیون بسته معیشتی غذایی توزیع و در مرحله دوم رزمایش توزیع 4 میلیون بسته پروتئینی و بهداشتی در دستور است، تأکید کرد: توزیع جهیزیه و لباس بین محرومان نیز در برنامه است که به‌زودی انجام خواهد شد.

انتهای پیام
captcha