توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در جیرفت
کد خبر: 3915701
تاریخ انتشار : ۲۰ مرداد ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰

توزیع ۱۵۰۰ بسته معیشتی در رزمایش کمک مؤمنانه در جیرفت

فرمانده سپاه جیرفت گفت: بیش از یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی بین نیازمندان این شهرستان توزیع می‌شود.

به گزارش ایکنا از کرمان، به نقل از سپاه ثارالله استان، ناصر بهروز، فرمانده سپاه جیرفت عصر دیروز یکشنبه، 19 مردادماه با اشاره به اقدامات سپاه این شهرستان در اجرای رزمایش مواسات و همدلی، گفت: قرارگاه امام حسین(ع) به‌منظور جمع‌آوری کمک‌های مردمی، ادارات و سازمان‌ها در جیرفت تشکیل شده و در این خصوص تاکنون اقدامات خوبی انجام شده است.

وی افزود: در دو مرحله بسته‌های معیشتی را توزیع کردیم، در مرحله اول بیش از ۲ هزار نفر گوشت نذری دریافت کردند و در مرحله بعد بیش از یک هزار و 500 بسته غذایی که شامل برنج، گوشت و روغن است، توزیع می‌شود که ارزش هر بسته غذایی بیش از 270 هزار تومان پیش‌بینی شده است.

فرمانده سپاه جیرفت بیان کرد: در کنار توزیع بسته‌های غذایی، ۴۰۰ میلیون ریال کارت هدیه  نیز میان نیازمندان توزیع خواهد شد. در مراحل بعدی توزیع بیش از ۴ هزار بسته را برای دانش‌آموزان شامل کیف، کفش، لباس و لوازم‌التحریر در دستور کار داریم.

وی با بیان اینکه توزیع بسته‌های غذایی تا دهه پایانی ماه صفر ادامه دارد که‌ در دو مرحله دوباره توزیع خواهد شد، اظهار کرد: این کمک‌ها براساس جامعه هدفی که از سوی پایگاه‌های مقاومت و مساجد شناسایی شده است، در کل شهرستان توزیع خواهد شد.

انتهای پیام
captcha