تقویت سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه
کد خبر: 3916401
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۳:۴۸

تقویت سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در اطراف نوار غزه

روزنامه صهیونیستی معاریو، امروز پنجشنبه اعلام کرد که ارتش رژیم صهیونیستی سامانه گنبد آهنین خود را در شهرک‌های اطراف نوار غزه توسعه داده است.  

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری «شهاب»، روزنامه معاریو در گزارش امروز خود با بیان این خبر اعلام کرد که تقویت سامانه گنبد آهنین رژیم صهیونیستی در منطقه غلاف غزه، به دلیل ترس این رژیم از انجام حملات نظامی از سوی فلسطینیان در این منطقه انجام شده است.
 
این روزنامه افزود: تداوم ارسال بالون‌های آتش‌زا به سمت اسرائیل به منزله پیامی از سوی حماس است مبنی بر اینکه فلسطینیان قصد توقف این اقدامات و آتش زدن زمین‌های منطقه غلاف غزه و شهرک‌های صهیونیست‌نشین را ندارند.
 
روزنامه صهیونیستی معاریو ادامه داد: معضلی که هم‌اکنون اسرائیل با آن مواجه است آن است که آیا حماس واکنش‌ خود را تشدید خواهد کرد یا خیر.
 
بر اساس برآوردهای نظامی، حماس برای کاهش محاصره نوار غزه قصد دارد فشارها را بر رژیم صهیونیستی افزایش دهد اما با اقدامات پشت پرده مصر و قطر برای میانجیگری و آرام کردن منطقه روبروست.
 
روزنامه یدیعوت احرونوت نیز در گزارشی طولانی از غلاف غزه اعلام کرد که شهرک‌نشینان این منطقه از ادامه آتش زدن زمین‌های این منطقه به وسیله فلسطینیان و ناامنی کنونی آن هم در شرایط شیوع بیماری کرونا و همزمان با نزدیک شدن به سال تحصیلی جدید شکایت دارند.
 
شبکه صهیونیستی «کان» به تازگی در گزارشی اشاره کرده بود که بالن‌های آتش‌زایی که از نوار غزه به سوی شهرک‌های صهیونیستی اطراف غزه فرستاده شده، دست کم باعث بروز ۱۴ آتش‌سوزی در شهرک‌های صهیونیستی جنوب سرزمین‌های اشغالی شده است.
 
این بالن‌های آتش‌زا موجب شده است که رژیم صهیونیستی دامنه صید در سواحل نوار غزه را کاهش می‌دهد. این رژیم همچنین اعلام کرده است که تا اطلاع‌ثانوی از ورود سوخت به نوار غزه ممانعت به عمل خواهد آورد.
انتهای پیام
captcha