معرفی تفسیر ابن قیم در «آشنایی با تفاسیر قرآن»
کد خبر: 3916440
تاریخ انتشار : ۲۳ مرداد ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۷

معرفی تفسیر ابن قیم در «آشنایی با تفاسیر قرآن»

برنامه «آشنایی با تفاسیر قرآن» با رویکرد معرفی تفاسیر اهل سنت روزهای شنبه تا چهارشنبه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

به گزارش ایکنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی رادیو قرآن، برنامه «آشنایی با تفاسیر قرآن» با رویکرد معرفی تفاسیر اهل سنت روزهای شنبه تا چهارشنبه به مدت پنج دقیقه از رادیو قرآن پخش می‌شود.

این برنامه گفتارمحور بر اساس تحقیقات حجت‌الاسلام محمدحسین اسفندیاری با هدف معرفی مختصر پخش می‌شود و در برنامه روز شنبه، ۲۵ مردادماه به معرفی تفسیر ابن قیم خواهد پرداخت.

برنامه «آشنایی با تفاسیر قرآن» کاری از گروه آموزش رادیو قرآن است که به تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری و گویندگی رضا کاشفی روزهای شنبه تا چهارشنبه ساعت ۱۴:۴۵ از موج اف ام ردیف ۱۰۰ مگاهرتز پخش می‌شود.

همچنین، برنامه «یک آیه یک قصه» با روایت‌گری مریم نشیبا، راوی به یادماندنی قصه‌های کودک و نوجوان و بازیگری هلیا امیدی‌فر و با تفاوتی در قالب، آموزه‌های قرآنی، در قالب قصه روزهای شنبه تا چهارشنبه، ساعت ۲۰:۴۵ به مدت ۱۰ دقیقه تقدیم شنوندگان می‌شود. برنامه این هفته به مضمون آیات 8 و 9 سوره مبارکه بلد به زبان کودکانه می‌پردازد.

یادآور می‌شود، این برنامه گفت‌وگو‌محور به همت گروه علوم قرآنی، تهیه‌کنندگی سمیرا قنبری و نویسندگی زهرا داوری‌کیا در رادیو قرآن تولید و پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha