محکومیت توافق امارات و اسرائیل از سوی سازمان‌های فلسطینی آمریکا
کد خبر: 3916514
تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۲

محکومیت توافق امارات و اسرائیل از سوی سازمان‌های فلسطینی آمریکا

جمعی از سازمان‌های فلسطینی مستقر در آمریکا، اقدام سازشکارنه امارات در توافق صلح با رژیم صهیونیستی را محکوم کردند.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از خبرگزاری صفا، جمعی از سازمان‌ها و نهادهای فلسطینی و فعالان حقوق فلسطین مستقر در آمریكا، توافق عادی‌سازی روابط بین رژیم صهیونیستی و امارات را محكوم كردند.
 
امضا‌كنندگان در بیانیه‌ای اعلام کردند كه این اقدام، خیانتی بزرگ به حقوق فلسطینیان از سوی حکومتی است كه ادعا می‌كند این كار را به خاطر منافع فلسطین انجام داده است.
 
امضا‌کنندگان تأکید کردند که منافع ملی فلسطینیان مستلزم مقابله با سیاست‌های استعماری برای اعاده حقوق قانونی مردم فلسطین و تعیین سرنوشت و تشکیل دولت کاملا مستقل آنهاست، نه سازش و  عادی‌سازی روابط و توطئه علیه سرنوشت آنها.
 
آنها همچنین تلاش رژیم حاکم در امارات برای توجیه این اقدام به عنوان اقدامی برای جلوگیری از اجرای طرح الحاق کرانه باختری به سرزمین‌های اشغالی را محکوم کردند.
 
این امضا‌کنندگان از جامعه فلسطینینان مقیم ایالات متحده و حامیان حقوق مردم فلسطین خواستار تحریم فعالیت‌های سفارت امارات در ایالات متحده و تحریم چهره‌های سیاسی یا اجتماعی وابسته به دولت امارات شدند.

از جمله امضاکنندگان این بیانیه می‌توان به جمعیت جوانان فلسطینی مقیم آمریکا، شورای فلسطینیان مقیم آمریکا، شورای فلسطینی آمریکایی، شورای امدادرسانی به فلسطین و جمعیت زنان فلسطینی آمریکایی اشاره کرد.

انتهای پیام
captcha