چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران آغاز شد
کد خبر: 3916841
تاریخ انتشار : ۲۶ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
از سوی اداره‌کل اوقاف استان تهران؛

چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران آغاز شد

چهل‌وسومین دوره مسابقات قرآن استان تهران از صبح امروز 26 مردادماه آغاز شده و تا 29 همین ماه ادامه دارد.

آغاز مرحله استانی مسابقات قرآن در تهران

سیدمهدی شرفی، رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به آغاز مرحله استانی چهل‌وسومین دوره مسابقات سراسری قرآن در استان تهران گفت: این دوره از صبح امروز، 26 مردادماه، با برگزاری رقابت‌ها در رشته حفظ قرآن در بخش بانوان آغاز شده و به مدت چهار روز ادامه خواهد داشت.

وی افزود: رقابت‌ها در بخش بانوان تا ظهر 27 مردادماه ادامه دارد و پس از آن دوشنبه، 27 مردادماه، ساعت 14 نیز مراسم اختتامیه مختصری با حضور برگزیدگان این بخش برگزار می‌شود.

رئیس اداره امور قرآنی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان تهران تصریح کرد: رقابت‌های بخش آقایان نیز از سه‌شنبه، 28 مردادماه، آغاز می‌شود و تا بعدازظهر 29 مرداد ادامه دارد. مراسم اختتامیه بخش آقایان 29 مردادماه، ساعت 18 در سالن همایش‌های مجتمع بصیرت برگزار خواهد شد. این اختتامیه با رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی و پرهیز از هرگونه تجمع برگزار می‌شود. اختتامیه این دوره از مسابقات را به خاطر رعایت همین پروتکل‌ها به صورت مجزا و در دو گروه بانوان و آقایان برگزار می‌کنیم.

وی در مورد رعایت پروتکل‌های بهداشتی در زمان برگزاری رقابت‌ها بیان کرد: تلاش شده است که شرکت‌کنندگان بر اساس زمان‌بندی اعلام شده در سالن مسابقات حضور یابند و از تجمع آنها در سالن جلوگیری شود. همچنین از پذیرفتن افرادی که برای تماشای مسابقات تمایل داشته‌اند، ممانعت شده است و بلافاصله بعد از اتمام مسابقه، هر شرکت‌کننده با دریافت کارنامه خود سالن رقابت‌ها را ترک می‌کند. در مبادی ورودی سالن هم میز بهداشت عمومی و تونل ضد عفونی‌کننده مستقر شده است.

یادآور می‌شود در این دوره از مسابقات مجموعاً 170 نفر حضور دارند و یک تیم داوری 22 نفره داوری مسابقات در دو گروه بانوان و آقایان را بر عهده دارند.

انتهای پیام
captcha