همراه مکانیک، بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور
کد خبر: 3917629
تاریخ انتشار : ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ - ۱۴:۳۶

همراه مکانیک، بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور

با استفاده از طرح خرید خودرو سفارشی، 0 تا 100 فرآیند خرید ماشین را به متخصصان همراه مکانیک می‌سپارید تا بتوانید از مشاوره تخصصی انتخاب خودرو استفاده ‌کنید و امکان انتخاب بهترین خودروی متناسب با نیازتان و به همراه ضمانت پرداخت کارشناسی و پرداخت خسارت را داشته باشید.

به گزارش ایکنا، این روزها همراه مکانیک به عنوان بزرگ‌ترین شرکت خدمات خودرویی کشور شناخته می شود. این شرکت کار خود را از سال 1392 و با ارائه خدمت «کارشناسی خودرو در محل» آغاز کرد. همراه مکانیک بعد از 7 سال با پیشرفت در حوزه خودرو به صورت تخصصی توانسته اولین و بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور را تاسیس کند. در ادامه بیشتر در مورد خدمات ارائه شده توسط همراه مکانیک توضیح خواهیم داد:

1) فروش ماشین به صورت سفارشی، بدون دردسر

در طرح فروش سفارشی، مالک ماشین فقط با 1 تماس صفر تا 100 فرآیند فروش ماشین خودش را به صورت کاملا رایگان به همراه مکانیک می‌سپارد. برای استفاده از این طرح کافیست:

  • پس از ورود به سایت همراه مکانیک درخواست خود را در قسمت فروش سفارشی خودرو ثبت کنید.
  • مشاور همراه مکانیک در زمان مقرر شده با شما تماس می‌گیرد و طبق نظر شما، زمانی را برای مراجعه کارشناس ویژه خودرو تعیین می‌کند.
  • کارشناس خودرو فقط یک بار از ماشین شما بازدید می‌کند و ضمن عکاسی و تهیه گزارش کارشناسی کامل آن، قیمت ماشین را در یک بازه قیمتی به شما پیشنهاد می‌دهد.
  • بعد از مشخص شدن قیمت نهایی ماشین، یک مشاور فروش خودرو به شما اختصاص داده می‌شودکه ماشین شما را در نمایشگاه همراه مکانیک و دیگر کانال‌های دسترسی به خریداران آگهی می‌کند و به تلفن افراد پاسخ می‌دهد تا بهترین خریدار را پیدا کند.
  • در نهایت بعد از بازدید و انجام توافق نهایی، در حضور خریدار مجددا ماشین کارشناسی می‌شود. سپس تمام مراحل نوشتن قولنامه در محل را با همکاری مشاور حقوقی همراه مکانیک انجام خواهید داد تا تمامی مسائل حقوقی فروش خودرو رعایت شود. در این فرآیند، به خریدار نیز ضمانت‌ کارشناسی خودرو و پرداخت خسارت داده می‌شود.

2) خرید ماشین به صورت سفارشی در کمترین زمان

شما با استفاده از طرح خرید خودرو سفارشی، 0 تا 100 فرآیند خرید ماشین را به متخصصان همراه مکانیک می‌سپارید تا بتوانید از مشاوره تخصصی انتخاب خودرو استفاده ‌کنید و امکان انتخاب بهترین خودروی متناسب با نیازتان و به همراه ضمانت پرداخت کارشناسی و پرداخت خسارت را داشته باشید. برای استفاده از این طرح:

  • پس از ورود به سایت همراه مکانیک درخواست خود را در قسمت خرید سفارشی خودرو ثبت کنید. در این قسمت باید حداقل و حداکثر بودجه ای که برای خرید ماشین در نظر گرفته اید را نیز وارد نمایید.
  • یک مشاور باتجربه در زمان مقرر شده با شما تماس می‌گیرد و اطلاعات مورد نیاز مثل علایق شما، میزان استفاده شما از ماشین، تعداد افراد خانواده شما و ... را دریافت می‌کند تا بتواند بهترین ماشین را به شما پیشنهاد کند. اگر بین دو یا چند خودرو مردد هستید نیز می‌توانید از مشاور درخواست کنید تا مقایسه جامعی از آن‌ها برای شما داشته باشد.
  • سپس یک مشاور اختصاصی برای شما انتخاب می‌شود و در سطح کشور به دنبال خودروی مورد نظر شما می‌گردد. این اتومبیل ممکن است در نمایشگاه همراه مکانیک باشد که از قبل کارشناسی شده و گزارش کامل آن موجود است، و یا از دیگر کانال‌های موجود پیدا شود که در این صورت یک کارشناس خودرو به نمایندگی از شما برای بازدید و کارشناسی کامل ارسال می‌گردد.
  • سپس گزارش کامل کارشناسی ماشین برای شما ارسال می‌شود. هر خودرویی را که انتخاب کنید، با ضمانت کارشناسی و پرداخت خسارت تا 7 روز می‌توانید تهیه کنید تا از بابت هرگونه مشکلی خیالتان راحت باشد.
  • در نهایت به همراه کارشناس برای بازدید از ماشین مراجعه می‌کنید و در صورت انجام توافق نهایی با فروشنده، به کمک مشاور حقوقی همراه مکانیک مابعه نامه خود را تنظیم می کنید تا خیالتان از بابت تمامی مسائل حقوقی فروش خودرو راحت باشد. ضمانت‌نامه خودرو نیز در این قسمت تقدیم شما می‌شود.

همراه مکانیک، بزرگ‌ترین نمایشگاه خودروهای کارشناسی‌شده در کشور

همراه مکانیک طرح دیگری به نام خرید عمومی خودرو نیز دارد که در آن صرفا ماشین‌های موجود در نمایشگاه خود را با توجه به نیاز و بودجه شما پیشنهاد می‌دهد. روی تمام این ماشین‌ها نیز گزارش کامل کارشناسی و ضمانت پرداخت خسارت ارائه می‌شود.

3) کارشناسی ماشین در محل مشتری

پیش از ورود همراه مکانیک به حوزه خودرو کشور، کارشناسی خودرو یک شغل ثابت نبود و بعضی افراد مثل تعمیرکارها یا صافکارها می‌توانستند با توجه به شغلشان بفهمند یک خودرو چقدر سالم است یا اینکه لکه رنگ دارد یا خیر. اما همراه مکانیک به عنوان اولین مرجع تخصصی خودرو کارشناسی خودرو به عنوان یک امر واجب و تخصصی در خرید و فروش خودرو معرفی کرد.

طبق آمار همراه مکانیک از هر 4 خودرو، 3 تا از آن‌ها حداقل یک مشکل فنی یا بدنه دارند. یعنی اگر حواستان را جمع نکنید در این اوضاع گرانی خودرو حسابی متضرر می‌شوید. یکی از مشتریان ما بعد از خرید خودرو برای کارشناسی آن مراجعه کرده بود و متوجه شده بود که 110 میلیون تومان در خرید آن ضرر کرده است! جلوی چنین ضررهای هنگفتی را می‌توان با کارشناسی کامل خودرو قبل از معامله آن گرفت.

برای ثبت درخواست کارشناسی خودرو می‌توانید به سایت همراه مکانیک، صفحه کارشناسی مراجعه کنید و یا با شماره تلفن شرکت که در انتها آمده تماس بگیرید.

4) ابزارهای مختلف مثل تعیین قیمت ماشین و هزینه تعمیرات و سرویس ها

همراه مکانیک علاوه بر حدمات کارشناسی، خرید و فروش، چند ابزار مختلف و پرکاربرد را به رایگان در اختیار مخاطبان خود می‌گذارد. محبوب‌ترین ابزار این شرکت، ابزار تعیین قیمت روز خودرو است که از طریق اپلیکیشن و سایت همراه مکانیک قابل دسترسی است. کافی است مشخصات خودرو و قطعات رنگ‌شده یا تعویضی آن را در ابزار وارد کنید تا قیمت روز آن نمایش داده شود.

ابزار دیگر، ابزار تعیین هزینه نگهداری و تعمیرات خودرو است که بر اساس مدل و سال تولید آن، قیمت همه موارد موجود در سرویس‌های دوره‌ای یا تعمیر از جمله تعویض روغن، تعویض لاستیک، تعویض دیسک و صفحه کلاچ و ... را به شما می‌گوید.

 

راه‌های ارتباطی با همراه مکانیک

برای خرید و فروش خودرو کارشناسی‌شده و بهره‌مندی از خدمات می‌توانید به وبسایت همراه مکانیک (hamrah-mechanic.com) مراجعه کنید. هر کدام از خدمات را که بخواهید در منوی سایت قابل مشاهده هستند، کافی است فرم آن‌ها را پر کنید و منتظر تماس ما بمانید.

آدرس دفتر مرکزی همراه مکانیک: تهران، شهرک غرب، خیابان دادمان، خیابان درختی، خیابان نورانی، پلاک 116

ضمنا همکاران ما از طریق تلفن گویا 02145612000 همواره پاسخ‌گوی شما هستند.

انتهای پیام
captcha