آغاز ثبت نام دانشگاه اسلامی هند برای دوره مجازی
کد خبر: 3920480
تاریخ انتشار : ۱۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۱:۴۰

آغاز ثبت نام دانشگاه اسلامی هند برای دوره مجازی

دانشگاه اسلامی ایالت اوتارپرادش هند برای دوره آموزش راه دور دانشجو پذیرش می‌کند.

به گزارش ایکنا به نقل از India Education diary، مرکز آموزش از راه دور دانشگاه اسلامی علیگر (Aligarh Muslim University) واقع در شهر علیگر ایالت اوتارپرادش هند اعلام کرده که برای سال آموزشی جدید دانشجو پذیرش می‌کند.

به گفته مُهد نفیس احمد انصاری، رئیس این مرکز، با موافقت دولت هند کار ثبت نام متقاضیان در 24 دوره آموزشی از امروز چهارشنبه، 12 شهریور آغاز شده است.

به گفته انصاری کار ثبت‌نام به هر دو صورت آنلاین و حضوری انجام خواهد شد و ثبت‌نام متقاضیان تا 31 اکتبر (10 آبان) ادامه خواهد داشت.

 دانشگاه اسلامی علیگر (AMU) یکی از دانشگاه‌های پرسابقه کشور هند است که در ایالت اوتارپرادش شمال هندوستان قرار دارد. دانشگاه علیگر بیش از ۴۰ هزار دانشجو دارد که از سراسر هند و همچنین کشورهای خارجی به‌ویژه از آفریقا و آسیای غربی و شرقی هستند.

این دانشگاه دوازده دانشکده و شش مرکز پژوهشی دارد که هر کدام از این دانشکده‌ها چندین دپارتمان در رشته‌های مختلف دارند. تقریباً تمام رشته‌های تحصیلی شامل پزشکی، مهندسی، علوم پایه، علوم انسانی، هنرهای زیبا، الهیات، حقوق، فلسفه، ادبیات و کشاورزی از لیسانس تا دکتری در این دانشگاه تدریس می‌شود.

انتهای پیام
captcha