نرم‌افزار اندرویدی سپهر دانش «باقرالعلوم(ع)» تولید شد + دانلود
کد خبر: 3922457
تاریخ انتشار : ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۸

نرم‌افزار اندرویدی سپهر دانش «باقرالعلوم(ع)» تولید شد + دانلود

نرم‌افزار اندرویدی «سپهر دانش» حاوی گزیده‌هایی از سبک زندگی علمی و عملی امام باقر(ع) در 8 سرفصل تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

به گزارش ایکنا، نرم‌افزار اندرویدی سپهر دانش «باقرالعلوم(ع)» به همت شرکت نسیم شاخص اطلاعات نور‌(نشان) وابسته به مرکز تحقیقات کامپیوتری علوم اسلامی،  تولید و به صورت رایگان در اختیار علاقه‌مندان قرار گرفت.

نرم‌افزار اندرویدی باقرالعلوم(ع) با‌ هدف آشنایی با سبک زندگی علمی و عملی امام باقر(ع) در ۸ سرفصل شامل آیات ولایت، مقالات، پرسش و احکام، پایان‌نامه، معرفی کتاب و نگارخانه، به ارائه محتوا می‌پردازد.

متن احادیثی از امام باقر(ع) در موضوعات مختلف اخلاقی و اجتماعی، فایل صوتی و متنی زیارت امام باقر(ع)، ارائه مقالات منتشرشده با موضوعات گوناگون درباره سبک زندگی و سیره عملی، عملی، اجتماعی، فرهنگی و سیاسی امام باقر(ع)، پاسخ به سؤالاتی درباره حکومت و سیاست در سیره امام باقر(ع) و حضور امام باقر(ع) در کربلا از جمله محتوای ارائه شده در این نرم‌افزار اندرویدی است.
 
کرامات و معجزات امام باقر(ع) و...، معرفی و ارائه چکیده پایان‌نامه‌ها با موضوع امام باقر(ع)، اشعار مختلف در مورد ولادت و فضائل امام باقر(ع) معرفی کتب منتشرشده با موضوعات متنوع درباره امام باقر(ع)، از جمله محتوای ارائه شده در این نرم افزار اندرویدی هستند.
نرم‌افزار اندرویدی سپهر دانش«باقرالعلوم» تولید و عرضه شد + دانلود رایگان
همچنین، در بخش نگارخانۀ سپهر دانش (باقرالعلوم) نیز امکان دسترسی به صوت‌های مختلف سخنرانی در مورد شخصیت علمی و معنوی وبیان ذکر فضائل امام باقر(ع)، مداحی و مولودی‌خوانی، برای کاربر فراهم شده است.
انتهای پیام
captcha