رهبر انصارالله یمن: عربستان و امارات پرچمدار نفاق و مخرب وحدت اسلامی هستند
کد خبر: 3922980
تاریخ انتشار : ۲۴ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۹:۱۸

رهبر انصارالله یمن: عربستان و امارات پرچمدار نفاق و مخرب وحدت اسلامی هستند

«عبدالملک الحوثی»، رهبر انصارالله یمن با انتقاد شدید از عربستان سعودی و امارات، این دو کشور را به «حمل پرچم نفاق» و پیروی از خط انحراف و تحریف در امت اسلامی و لطمه به وحدت امت اسلامی متهم کرد.

به گزارش ایکنا؛ به نقل از روسیاالیوم، الحوثی، امروز دوشنبه، در یک سخنرانی که وب‌سایت «المسیره نت» وابسته به انصارالله منتشر کرده، گفت: بخشی از رنج امت اسلامی به دلیل وضعیت داخلی آن است. در واقع امت اسلامی از ظلم و بی‌عدالتی، انحراف فکری، پراکندگی و تفرقه رنج می‌برد که با ذات امت اسلامی سازگار نیست، زیرا پیروی از  اسلام یک زندگی زیبا و مترقی برای بشر به دنبال دارد.
 
وی افزود: ما می‌بینیم کسانی که زمام امور امت اسلامی را به دست گرفته‌اند، در کنار یهودیانی که با آن خصومت دارند و دشمنان پیامبر اکرم(ص) و مقدسات امت ایستاده‌اند و این نشانگر خطر بزرگی است که امت اسلامی را تهدید می‌کند.
 
وی ادامه داد: نمونه‌ای از خط انحراف و تحریف در امت اسلام که امروز شاهد آن هستیم، رژیم‌های امارات و سعودی هستند. عربستان و امارات، پرچم تزویر و تبعیت از دشمنان امت را در دست دارند و نقش مخربی در بین امت اسلامی ایفا می‌کنند.
 
 الحوثی افزود: کسانی که دائماً به پیامبر اسلام توهین می‌کنند، با یهودیان صهیونیست و سران کفر یعنی آمریکا و اسرائیل در ارتباط هستند. نقش اصلی در خصومت با امت اسلامی را اسرائیل و آمریکا بازی می‌کنند و آنها در شرق و غرب مزدورانی دارند.
انتهای پیام
captcha