شماره 9 فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد
کد خبر: 3926246
تاریخ انتشار : ۰۸ مهر ۱۳۹۹ - ۱۶:۲۰

شماره 9 فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد

نهمین شماره از فصلنامه علمی ـ اختصاصی «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شد.

شماره 9 فصلنامه «دانش‌ها و آموزه‌های قرآن و حدیث» منتشر شدبه گزارش ایکنا، در نهمین شماره از این فصلنامه، نگاشته‌هایی در قالب سرمقاله، مقاله سفید، مقاله شناختی، مقاله نقد، مقاله فهرستی، نکته‌نگاری و یادداشت‌های آزاد چاپ شده است.

نگاهی گذرا به شبهات کرونایی مرتبط با حدیث و چگونگی برخورد متخصّصان؛ واکاوی نظریه «وقوع در مشیخه من‌لایحضره‌الفقیه و دلالت آن بر وثاقت مؤلّف» با تأکید بر کتاب «النّوادر» ابراهیم بن هاشم قمی؛ شناسایی و تحلیل اَسناد شیعی و منقطع روایات پیامبر صلّی‌الله‌علیه‌وآله در کتب اربعه و مقایسه دو تحقیق از کتاب «الدّروع الواقیة» با روش «مقابله چاپ» از جمله عناوین مقالات این شماره مجله هستند.

همچنین آسیب‌‌های پژوهشی بهره‌گیری از نرم‌افزار جامع الاحادیث؛ شناخت کلیدواژه‌های اقتصادی بیانیه گام دوم و تطبیق آن با واژگان معادل قرآنی و حدیثی؛ چگونگی رمزگشایی از نشانه‌های کتاب‌ها و نویسندگان در نسخه‌های خطّی و چند فرضیه برگرفته از روایات برای رویارویی با کرونا از دیگر مقالات این شماره از مجله مذکور هستند.

این مجله نگاشته‌های علمی را در 28 قالب مختلف چاپ می‌کند. همچنین امکان انتشار نگاشته‌های عربی، مقالات پیوسته و یادداشت‌های آزاد قرآنی و حدیثی هم در این فصلنامه علمی وجود دارد.

تارنمای مجلّه به نشانی www.majaleh-a.ir و رایانامه به نشانی majaleh.d.a@gmail.com در دسترس بوده و آماده جذب نگاشته‌های علمی نویسندگان است.

انتهای پیام
captcha