دست و پنجه نرم کردن مؤسسه کوثر دشتستان با مشکلات کرونا
کد خبر: 3927564
تاریخ انتشار : ۱۵ مهر ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۱

دست و پنجه نرم کردن مؤسسه کوثر دشتستان با مشکلات کرونا

مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهرستان دشتستان در وضعیت کنونی کرونا با مشکلات مالی بسیاری همراه شده، اما در مسیر قرآن همواره استقامت کرده است.

به گزارش ایکنا، مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر شهر بُرازجان در شهرستان دشتستان استان بوشهر با شیوع کرونا، همه کلاس‌های آموزش حضوری قرآن‌کریم را تعطیل کرد.

هم‌اکنون برخی از کلاس‌ها مانند روخوانی، روان‌خوانی، حفظ، تفسیر و همچنین خدماتی مانند مشاوره‌ قرآنی، خانوادگی و تحصیلی به صورت غیر‌حضوری برپا و همچنین ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی برای همه مقاطع سنی در کانال پیام رسان واتس‌آپ و تلفنی انجام می‌شود.

صدیقه غلامی، مدیر مؤسسه فرهنگی قرآن و عترت کوثر گفت: مؤسسه قرآنی کوثر در شرایط کنونی شیوع بیماری کرونا و تعطیلی برنامه‌های حضوری دچار مشکلات مالی بسیاری در پرداخت اجاره‌بها و دستمزد مربیان شده است، زیرا درآمدی حاصل از  دریافت شهریه‌ها وجود ندارد.

در حال حاضر، تعداد 10 مربی برای پیشبرد آموزش‌های مؤسسه مشغول هستند. بسیاری از مؤسسات در این شرایط دچار بحران‌های بسیاری شده‌اند که چاره‌ای جز استقامت ندارند.

این مرکز قرآنی با داشتن بیش از 14 سال سابقه و کسب مجوز از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، قبل از شیوع کرونا برنامه‌های متنوعی مانند روخوانی و روان‌خوانی، حفظ، شرح نهج‌البلاغه، تجوید سطح یک و دو، قرائت و غیره را برای بیش از 300 قرآن‌آموز اجرا می‌کرد.

مؤسسه با داشتن امکانات و سیستم‌های هوشمند آموزشی، تاکنون طرح‌ها و برنامه‌های متنوعی را اجرا کرده است.  این مرکز قرآنی در خیابان سازمانی، جنب مبلمان یافت‌آباد واقع شده است.

انتهای پیام
captcha