فراخوان ارسال پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر به ششمین همایش مالی اسلامی
کد خبر: 3927956
تاریخ انتشار : ۱۶ مهر ۱۳۹۹ - ۱۴:۴۳

فراخوان ارسال پایان‌نامه‌ها و رساله‌های برتر به ششمین همایش مالی اسلامی

انجمن مالی اسلامی ایران جهت ارسال پایان‌نامه‌ها و رساله‌‌های برتر به ششمین همایش مالی اسلامی فراخوان داد.

امیر یوسفی‌مقدم، دبیر انجمن مالی اسلامی ایران، در گفت‌وگو با ایکنا، با اعلام این خبر اظهار کرد:‌ برای چهارمین سال است که به برترین پایان‌نامه‌های کارشناسی ارشد و رساله‌های دوره دکترا که در زمینه مالی اسلامی کار شده، جایزه پایان‌نامه و رساله برتر مالی اسلامی  اهدا می‌شود.

وی ادامه داد: این اقدام در راستای تشویق پژوهشگران و دانشجویان کشور به انجام مطالعات علمی کاربردی در زمینه مالی اسلامی انجام می‌شود و امسال نیز مثل سا‌ل‌های گذشته چنین برنامه‌ای را در دستور کار داریم لذا فراخوان دادیم تا علاقه‌مندان آثار خود را به این همایش ارسال کنند.

دبیر انجمن مالی اسلامی ایران یادآور شد: از فارغ‌التحصیلان در رشته‌های مدیریت مالی، حسابداری، اقتصاد، فقه و حقوق اسلامی، بانکداری، بیمه و سایر رشته‌های مرتبط مالی اسلامی درخواست می‌شود اصل پایان‌نامه یا رساله خود را همراه با مقالات چاپ شده مستخرج از آن همراه با نام مجله علمی - پژوهشی پذیرنده مقاله و شماره آن حداکثر تا تاریخ بیستم آبان ماه 1399به ایمیل انجمن مالی اسلامی ایران به نشانی info@iaif.ir ارسال کنند.

یوسفی‌مقدم تصریح کرد: در ششمین همایش مالی اسلامی که آذرماه سال جاری برگزار خواهد شد جوایزی ارزنده به رسالات و پایان‌نامه‌های برتر در دو مقطع دکترا و کارشناسی ارشد از طرف انجمن مالی اسلامی ایران اهدا می‌شود.

انتهای پیام
captcha