پخش نمایش «صبور زندان»/ نگاهی به پدر معنوی مسلمانان در «به همین نزدیکی»
کد خبر: 3931074
تاریخ انتشار : ۰۳ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۴۵
ویژه‌برنامه‌های مناسبتی رادیو ایران؛

پخش نمایش «صبور زندان»/ نگاهی به پدر معنوی مسلمانان در «به همین نزدیکی»

رادیو ایران به مناسبت شهادت امام حسن عسکری(ع) و آغاز ولایت امام زمان‌(عج) ویژه‌برنامه‌های مختلفی را تدارک دیده است.

به گزارش ایکنا از شبکه رادیویی ایران، «به همین نزدیکی» از جایگاه امام زمان‌(عج) به عنوان ولی و پدر معنوی مسلمانان  می‌گوید. این برنامه با حضور حجت الاسلام دکتر علی صدیقی و به تهیه‌کنندگی کیاناز کاوه و اجرای حامد نجم الهدی یکشنبه 4 آبان بعد از خبر ساعت 23 از رادیو ایران پخش خواهد شد.

«عشق نام دیگر توست» سوم و چهارم  آبان با موضوع سیره عملی امام حسن عسکری علیه السلام و توصیف امام زمان(عج) از زبان پدر بزرگوارشان با کارشناسی محمد محمدی نصرآبادی و اجرای حسن همایی و تهیه کنندگی وحید بیات بعد از خبر ساعت 17 پخش می شود.

همچنین «دور عاشقان» شنبه سوم آبان با موضوع سخاوت و بخشندگی امام حسن عسکری و کمک آن امام به مردم و با کارشناسی احمد صادقی بعد از خبر ساعت 23  و «حرفی از نام تو» روز یکشنبه چهارم آبان گزارشی از شهرهای مختلف ایران و سامراست که حال و هوای این روز را در این شهرها منعکس می کند.این برنامه ساعت 5:30 پخش می شوند.

«شنیدنی های تاریخ» برنامه دیگری با مرور بر زندگی و شهادت امام حسن عسکری(ع) است که 4 آبان ساعت 8:40 از رادیو پخش می شود.

نیز «به نام عشق»  به تهیه کنندگی مرضیه طبرستانی، مسیر مبارزاتی و سیاسی ائمه برای تشکیل حکومت اسلامی را بررسی می کند. این برنامه با حضور حجت‌الاسلام طاهر رضی و اجرای حسن همایی و فاطمه حاتمی یکشنبه 4 آبان ساعت 9 پخش می شود.

«ماه سامرا» هم یکی از این برنامه‌هاست که با حضور حجت الاسلام علی سرلک به موضوع نهادینه کردن نماز در کودکان می پردازد و 4 آبان ساعت 12:40  با اجرای حسن همایی پخش می‌شود.

همچنین «صبور زندان» نمایشنامه‌ای از دوران اسارت امام حسن عسکری(ع) ساعت 14:30 پخش می‌شود.

انتهای پیام
captcha