مراسم یادبود پدران و مادران فعالان قرآنی کشور برگزار می‌شود
کد خبر: 3931786
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۰

مراسم یادبود پدران و مادران فعالان قرآنی کشور برگزار می‌شود

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه از برگزاری مراسم یادبود پدران و مادران فعالان قرآنی کشور، که طی هفته‌های گذشته دار فانی را وداع گفتند، خبر داد.

مراسم یادبود پدران و مادران آسمانی برگزار می‌شودمهدی قره‌شیخلو، رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه، در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، با اشاره به وضعیت شیوع کرونا در ماه‌های گذشته و درگذشت تعداد زیادی از هموطنان به خاطر شیوع این ویروس گفت: در همین راستا بخشی از جامعه قرآنی نیز داغدار شد و یکی از اعضای خانواده خود را از دست دادند.

وی با اشاره به اینکه شرایط کرونا امکان برگزاری مراسم‌ بزرگداشت برای ازدست‌رفتگان را از ما گرفته است، افزود: در همین راستا دهم آبان مراسم یادبودی با عنوان پدران و مادران آسمانی در سالن سازمان اوقاف برگزار خواهد شد و قرار است از خانواده‌های داغدار یک‌ نفر حضور یابد.

رئیس مرکز امور قرآنی سازمان اوقاف و امور خیریه با اشاره به اینکه این مراسم به صورت مجازی از اینستاگرام سازمان اوقاف به نشانی oghaf_ir@ پخش می‌شود، تصریح کرد: امیدواریم با اطلاع‌رسانی، فعالان قرآنی حضور مجازی در این مراسم داشته باشند. این حضور باعث خواهد شد تا یاد و خاطره پدران و مادرانی که عمری زحمت کشیده و فرزندان قرآنی تربیت کرده‌اند، گرامی داشته شود، ضمن اینکه تسلی خاطری برای بازماندگان نیز خواهد بود.

قره‌شیخلو بیان کرد: این مراسم شنبه، ۱۰ آبان‌ماه، از ساعت ۱۶ تا ۱۷:۳۰ برگزار می‌شود. امین پویا، مسعود سیاح‌گرجی و سعید پرویزی سه قاری بین‌المللی کشورمان آیاتی از کلام‌الله مجید را تلاوت خواهند کرد و استاد عباس سلیمی نیز به عنوان سخنران، حضور خواهند داشت. یکی از مداحان و ذاکران اهل بیت عصمت و طهارت نیز ذکر مصیبت خواهد داشت و اجرای مراسم نیز برعهده محمدهادی صلح‌جو، مجری برنامه‌های معارفی صدا و سیما است.‌

وی در پایان بیان کرد: با وجود اینکه تعداد حاضران در مراسم محدود است، اما با این وجود پروتکل‌های بهداشتی رعایت خواهد شد و از همین‌جا هم از همه فعالان قرآنی درخواست دارم تا مراسم را به صورت زنده دنبال کنند.

طی روزها و هفته‌های اخیر برخی از چهره‌های قرآنی کشورمان داغدار از دست دادن یکی از عزیزان خود شدند. درگذشت مادران سیدمحسن و سیدحسین موسوی‌بلده، محمدرضا ستوده‌نیا، محمدصادق صالحی، حسن صیادی و پدران محمدرضا پورزرگری، مهدی عادلی، جهانبخش فرجی و محمود نوروزی از جمله آنها بوده است.

انتهای پیام
captcha