صوت | قرآن؛ کتاب ابدی هدایت بشر
کد خبر: 3931807
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۰

صوت | قرآن؛ کتاب ابدی هدایت بشر

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: قرآن به مصداق آیه «إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ» از هر تحریفی در امان مانده و به اراده الهی، کسی نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کند؛ چرا که قرآن، کتابی ابدی است که تا آخرین قدم بشر بر روی زمین کتاب هدایت اوست.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در استان امروز، 7 آبان‌ماه در جلسه معارف مدیران استان با اشاره به آیه شریفه «وَجَاهِدُوا فِي اللَّهِ حَقَّ جِهَادِهِ ۚ هُوَ اجْتَبَاكُمْ وَمَا جَعَلَ عَلَيْكُمْ فِي الدِّينِ مِنْ حَرَجٍ» (حج/78)، اظهار کرد: خداوند در این آیه شریفه به پیامبر اسلام(ص) و مسلمانان دستور جهاد در راه وحی و دین خدا می‌دهد که برای حاکم شدن دین خدا کوتاهی و سستی نکنید.

وی ادامه داد: خداوند در این آیه پیامبر(ص) و اسلام را پیامبر و دین برگزیده و برتر می‌داند؛ پیامبر ما اشرف همه انبیا و سید خلق است و هیچ پیامبری به مقام ایشان نمی‌رسد. قرآن کریم نیز به مصداق آیه شریفه «إِنّا نَحْنُ نَزَّلْنَا الذِّكْرَ وَ إِنّا لَهُ لَحافِظُونَ» از هر تحریفی در امان مانده و به اراده الهی، کسی نمی‌تواند در آن دخل و تصرف کند؛ چرا که قرآن، کتابی ابدی است که تا آخرین قدم بشر بر روی زمین کتاب هدایت اوست.

صوت کامل جلسه تقدیم علاقه‌مندان می‌شود.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha