برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی ودجا
کد خبر: 3931886
تاریخ انتشار : ۰۷ آبان ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۰

برگزاری مرحله نهایی مسابقات قرآن کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی ودجا

مرحله نهایی مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی ودجا، پنجشنبه و جمعه، 8 و 9 آبان‌ماه در نمازخانه ستاد این سازمان برگزار می‌شود.

محمدتقی براتی، مدیر دارالقرآن سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در گفت‌وگو با ایکنا، ضمن بیان این مطلب گفت: مرحله نهایی مسابقات قرآن ویژه کارکنان و خانواده‌های سازمان صنایع دریایی ودجا، پنجشنبه و جمعه، 8 و 9 آبان‌ماه از ساعت 8 تا 16 در نمازخانه ستاد این سازمان برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: این مسابقه به صورت تلفنی و غیر حضوری در رشته‌های قرائت تحقیق و ترتیل، حفظ کل و اجزاء 1، 3، 5، 10، 15 و 20 جزء و مفاهیم قرآن و اذان برگزار می‌شود. بخش مفاهیم قرآن در بخش بانوان شاغل و همسران و فرزندان دختر، براساس جزء بیستم تفسیر نمونه آیت‌الله العظمی مکارم شیرازی و در بخش آقایان، فرزندان پسر و کارکنان وظیفه براساس جزء 23 تفسیر نمونه خواهد بود.

براتی با اشاره به اسامی هیئت داوران بیان کرد: حسین رستمی، محمدرضا عباسیان، رسول تمجید و علیرضا مهدی‌زاده، قضاوت رقابت‌های آقایان و فاطمه ابراهیمی، زهرا صریحی‌نژاد، پرنیان عصابخش، سلیمانی و امیریوسفی داوری بخش بانوان را عهده‌دار هستند.

وی با اشاره به اینکه در مرحله مقدماتی 681 نفر به رقابت پرداختند و از این تعداد 362 نفر به مرحله نهایی راه پیدا کردند، ادامه داد: رقابت بانوان پنجشنبه، هشتم آبان‌ماه و رقابت بخش آقایان، جمعه، 9 آبان‌ماه از ساعت 8 تا 16 برگزار می‌شود.

انتهای پیام
captcha