صوت | زندگی عزت‌مدارانه مسلمان یک فرهنگ است
کد خبر: 3933203
تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۳

صوت | زندگی عزت‌مدارانه مسلمان یک فرهنگ است

نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری گفت: رویداد ۱۳ آبان‌ماه، جنگ ستیزی نیست بلکه فرهنگ و عقلانیت است که مسلمان زیر پرچم توحیدی «لا إله إلّا اللّه»، باید عزت‌مدارانه زندگی کند.

به گزارش ایکنا از چهارمحال‌وبختیاری، حجت‌الاسلام والمسلمین محمدعلی نکونام، نماینده ولی‌فقیه در چهارمحال‌وبختیاری امروز چهارشنبه، ۱۴ آبان‌ماه در جلسه معارف مدیران استان با اشاره به بیانات روز گذشته مقام معظم رهبری، اظهار کرد: ۱۳ آبان‌ماه تبلور محتوای قرآنی و مصداق «أَشِدَّاءُ عَلَى الْكُفَّارِ» (فتح/۲۹) بود که توسط امت اسلامی به نمایش گذاشته شد و دستور اسلامی برای اجازه ندادن به کفار برای میدان‌داری در عرصه عمل بروز و ظهور یافت.

وی ادامه داد: در روز ۱۳ آبان سال 1357، هیمنه آمریکا که تا آن زمان هیچکس جرأت اعتراض به آن در زبان و عمل نداشت، شکسته و کاخ استکبار تضعیف شد.

رویداد ۱۳ آبان‌ماه جنگ ستیزی نیست، بلکه فرهنگ و عقلانیت است که مسلمان زیر پرچم توحیدی «لا إله إلّا اللّه» باید عزت‌مدارانه زندگی کند؛ همه در این راه مسئول هستیم و باید فرهنگ‌ساز باشیم و اجازه ندهیم این فرهنگ از بین برود بلکه این فرهنگ قرآنی را هر چه می‌توانیم تبیین و حاکم کنیم.

صوت این جلسه برای علاقه‌مندان در ذیل آماده است.

کد
انتهای پیام
مطالب مرتبط
captcha