برگزاری جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان با شرکت ۱۴۵۰ نفر
کد خبر: 3935470
تاریخ انتشار : ۲۶ آبان ۱۳۹۹ - ۱۶:۰۸

برگزاری جشنواره قرآنی دانشگاه فرهنگیان با شرکت ۱۴۵۰ نفر

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به آغاز سی‌امین دوره جشنواره قرآن و عترت این دانشگاه گفت: این مسابقات از ۲۰ آبان‌ماه آغاز شده و مراسم‌ اختتامیه نیز دوم آذرماه سال جاری برگزار می‌شود.

کامران میرمعینی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان

کامران میرمعینی، مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان در گفت‌وگو با خبرنگار ایکنا، در مورد آخرین وضعیت مرحله کشوری جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان گفت: مراحل مقدماتی سی‌امین دوره جشنواره قرآن و عترت در تمامی بخش‌ها به پایان رسیده و نفرات راه‌یافته به مرحله کشوری این مسابقات نیز مشخص شده و بر همین اساس، شرایط برای برگزاری مرحله نهایی مهیا شده است.

میرمعینی افزود: بر همین اساس مرحله کشوری این جشنواره از ۲۰ آبان‌ماه با داوری آثار بخش‌های مختلف آغاز شده است و تا دوم آذرماه که زمان برگزاری مراسم اختتامیه است، ادامه دارد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه فرهنگیان با اشاره به میزبانی مشهد از جشنواره سی‌ام و برگزاری مجازی جشنواره بیان کرد: با توجه به شیوع ویروس کرونا این جشنواره به صورت مجازی برگزار می‌شود.

میرمعینی تصریح کرد: جشنواره سی‌ام در بخش‌هاس آوایی (9 رشته)،‌ معارفی (9 رشته)، ادبی (5 رشته)، هنری (8 رشته)، پژوهشی (سه رشته)، فناوری (دو رشته) و هنرهای آوایی و نمایشی (دو رشته) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور ۱۲ هزار و ۶۰۰ نفر در مراحل مقدماتی جشنواره قرآن و عترت دانشگاه فرهنگیان گفت: از این تعداد، 1451 نفر با کسب بیشترین حد نصاب موفق به حضور در مرحله کشوری شده‌اند.

انتهای پیام
captcha