اقامت در کلاردشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی
کد خبر: 3936483
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۷:۱۰

اقامت در کلاردشت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی

کلاردشت منطقه‌ای ییلاقی است که فصل بهار و تابستان به یکی از شلوغ‌ترین شهرهای زیبای مازندران تبدیل می‌شود.

اجاره ویلا در کلاردشت با پروتکل‌های بهداشتی لوکس ویلاکلاردشت از معدود شهرهای مازندران است که طبیعت‌گردی و لذت بردن از جنگل‌های زیبای مازندران را در فضایی عاری از رطوبت می‌توانید تجربه کنید. کلاردشت منطقه‌ای ییلاقی است که فصل بهار و تابستان به یکی از شلوغ‌ترین شهرهای زیبای مازندران تبدیل می‌شود. در ادامه با لوکس ویلا همراه باشید با کلاردشت و مناطق دیدنی آن بیشتر آشنا شوید.

کلاردشت و راه‌های دسترسی

کلاردشت در فاصله 130 کیلومتری تهران قرار دارد و گردشگران برای دسترسی به این شهر، می‌توانند از جاده چالوس استفاده کنند. هنگامی که وارد جاده چالوس می‌شوید، کافیست نزدیک به 100 کیلومتر رانندگی کنید تا به شهر مرزن‌آباد برسید. در این منطقه تابلوهایی وجود دارد که با استفاده از آن ها به کلاردشت خواهید رسید. در نظر داشته باشید زمان رسیدن به کلاردشت از این مسیر در حالت عادی و روزهایی که جاده چالوس فاقد ترافیک‌های سنگین است نزدیک به 3 ساعت می‌باشد اما در روزهای آخر هفته و بخصوص تعطیلات چند روزه که پایتخت‌نشین‌ها راهی شهرهای شمالی کشور می‌شوند، گاه به بیش از پنج ساعت نیز می‌رسد.

مسیر دیگری که می‌توان از آن به کلاردشت دسترسی داشت، شهر عباس‌آباد است. برای دسترسی به عباس‌آباد گردشگران باید ابتدا به شهر چالوس رسیده و چالوس را به سمت غرب ترک کنند تا بعد از شهرهای نمک آبرود، کلارآباد و سلمانشهر به عباس‌آباد رسیده و در بخش جنوبی شهر وارد جاده کلاردشت شوند. جاده عباس‌آباد ـ کلاردشت یکی از زیباترین و سرسبزترین جاده‌های شمالی کشور است و معمولاً گردشگران ترجیح می‌دهند از شهر عباس‌آباد وارد کلاردشت شوند اما در نظر داشته باشید می‌بایست در حالت عادی، بیش از چهار ساعت در راه باشید تا از طریق شهر عباس‌آباد به کلاردشت برسید.

اجاره ویلا در کلاردشت با لوکس ویلا

کلاردشت شهری جنگلی است و گردشگران می‌توانند در میان ویلاها و اقامتگاه‌های مختلف کلاردشت، بهترین اقامتگاه خود را انتخاب کنند. اگر قصد اجاره ویلا در کلاردشت را دارید خوب است بدانید در این شهر، هم سوئیت‌های ارزان قیمت وجود دارد، هم ویلاهای عادی و هم ویلاهای استخردار و لوکس. همچنین ویلاهایی هم هستند که به صورت خانه چوبی بوده، در دهکده‌های اطراف کلاردشت قرار دارند و یا در کنار رودخانه واقع شده‌اند. پیشنهاد می‌کنیم به دلیل محبوبیت کلاردشت در میان گردشگران، اگر قصد اجاره ویلا کلاردشت در ایام خاص مانند تعطیلات چند روزه را دارید، از یک هفته قبل نسبت به رزرو ویلای خود از طریق کارشناسان لوکس ویلا اقدام کنید.

 

اجاره ویلا در کلاردشت با پروتکل‌های بهداشتی لوکس ویلا

 

امروزه به لطف شرایط کرونایی کشور، یکی از بزرگترین دغدغه‌های گردشگران برای سفر و اجاره ویلا، ضدعفونی بودن اقامتگاه است. لوکس ویلا همواره تمام ویلاها و سوئیت‌هایی که در کلاردشت و سایر شهرهای شمالی کشور اجاره می‌دهد را پیش از رسیدن مسافر، با  مواد مخصوص تماماً ضدعفونی می کند تا گردشگران بدون هیچ دغدغه‌ای از حضور کرونا در ویلایشان، خاطرات سفر بی‌نظیری را برای خود رقم بزنند.

نگاهی به جاهای دیدنی کلاردشت

کلاردشت جاهای دیدنی بسیاری دارد و همواره از جمله مقاصد محبوب طبیعت گردی در میان علاقه مندان است. شاید برایتان جالب باشد گردشگران بسیاری هستند که به سراغ اجاره سوئیت در کلاردشت می‌روند تا هزینه کمتری برای اقامتگاه پرداخت کرده و مابقی بودجه خود را صرف طبیعت گردی در کلاردشت کنند. در ادامه با ما همراه باشید تا نگاهی به مناطق دیدنی کلاردشت بیاندازیم.

دهکده مازیچال؛ فیلبند در غرب مازندران

بی‌شک دهکده مازیچال را می‌توان به محبوب‌ترین و جذاب‌ترین منطقه دیدنی کلاردشت شمرد. دهکده مازیچال از جمله روستاهای ییلاقی مازندران است که گردشگران می‌توانند همانند روستای فیلبند، پدیده اقیانوس ابرها را مشاهده کنند. همواره گردشگرانی که وارد دهکده مازیچال می‌شوند با خود چادرهای مسافرتی به همراه می‌برند تا شب را در طبیعت زیبای دهکده سپری کرده و صبح‌ها در میان ابرها بیدار شوند.

علم کوه

بعد از دماوند، علم کوه دومین قله مرتفع ایران است که در کلاردشت قرار دارد. علم کوه به لطف مسیرهای بی‌نظیر و همچنین چشم‌انداز جذاب از جنگل‌های مازندران در میان کوهنوردان بسیار محبوب واقع شده. اگر شما هم قصد صعود به علم کوه را دارید، پیشنهاد می‌کنیم نگاهی هم به سنگ سماور واقع در دامنه کوه بیاندازید. سنگ سماور به عنوان یکی از عجایب ایران شناخته می‌شود و در واقع، تخته سنگی بزرگ می‌باشد که بر روی سنگی دیگر به صورت عمود قرار دارد.

روستای سیاه‌بیشه

روستای سیاه‌بیشه منطقه‌ای است که بازدید از آن را پیشنهاد می‌کنیم. نام سیاه‌بیشه به لطف ابرهای روستا است چراکه این ابرها تیره هستند و به لطف آن‌ها، تصمیم گرفته شده تا نام سیاه‌بیشه برای این منطقه انتخاب شود. روستای سیاه‌بیشه مردمی بسیار خونگرم و مهمان‌نواز دارد که به فعالیت‌هایی همچون کشاورزی و دامداری مشغول بوده و گردشگران در این روستا می‌توانند انواع لبنیات تازه و با کیفیت را تهیه کنند. همچنین منطقه حفاظت شده با نام چهارباغ سیاه‌بیشه وجود دارد که بسیار جذاب و سرسبر بوده و شکار در این منطقه ممنوع می‌باشد. پیشنهاد می‌کنیم از جاهای دیگر روستای سیاه بیشه از جمله سد سیاه بیشه و گردنه هزار چم نیز بازدید کنید.

دریاچه ولشت

در قسمت جنوب غربی علم کوه و در فاصل 25 کیلومتری شرق چالوس، دریاچه‌ای قرار دارد که به عنوان 71امین جاذبه طبیعی در فهرست میراث ملی کشور به ثبت رسیده است. در سفر به کلاردشت برای دسترسی به دریاچه ولشت می‌بایست کلاردشت را به سمت شمال شرق ترک کنید تا بعد از چند کیلومتر، به دریاچه ولشت برسید. این دریاچه به لطف طبیعت زیبای اطراف، چشم انداز بی نظیر و آب و هوایی دلنشین، یکی از بهترین نقاط کلاردشت برای اتراق و پهن کردن بساط پیک نیک است. لازم به ذکر است در دریاچه ولشت ماهی‌هایی هچون ماهی کولی، غورباقه و مارماهی زندگی می‌کند.

انتهای پیام
captcha