مجموعه شعر حمیدرضا برقعی ویژه کودکان منتشر شد
کد خبر: 3936511
تاریخ انتشار : ۰۱ آذر ۱۳۹۹ - ۱۶:۵۸

مجموعه شعر حمیدرضا برقعی ویژه کودکان منتشر شد

تازه‌ترین آثار سیدحمیدرضا برقعی، شاعر آیینی در قالب شعر کودک و با موضوع اهل بیت(ع) به همت انتشارات شهیدکاظمی منتشر شد.

انتشار مجموعه شعر 5 جلدی حمیدرضا برقعی ویژه کودکانبه گزارش ایکنا؛ سیدحمیدرضا برقعی را همگان به شعر‌های آیینی پراحساسش می‌شناسند و در این سال‌ها توانسته با شعر‌های آیینی‌اش، سبک جدیدی از شعرگویی و شعرخوانی را توأمان به جامعه ادبی کشور هدیه دهد.
 
این شاعر با وجود اینکه تاکنون آثار متعددی را برای مخاطبان بزرگسال منتشر کرده است، از مخاطب کودک و نوجوان هم غافل نبوده و به تازگی مجموعه اشعاری با موضوع اهل بیت(ع) را برای مخاطب کودک سروده و آن را برای انتشار به نشر شهید کاظمی سپرده است.
 
اشعار کودک برقعی با همان حال و هوای شعرهای بزرگسال سروده شده است. به عبارت دیگر این شعرها با همان عیار شعر‌های دیگر که از همان احساس و معرفت برآمده‌اند، گفته شده؛ با این تفاوت که زبان کودکانه دارند. 
 
این مجموعه ۵ جلدی شعر کودک در قطع خشتی همزمان با روزجهانی کودک و به همت انتشارات شهید کاظمی روانه بازار شده است. عناوین این کتاب‌ها شامل «آن سلام آشنا» با محوریت زندگی پیامبراکرم(ص)، «دست‌های مهربان» با محوریت زندگی امیرالمومنین(ع)، «مهربان‌تر از مادر» با محوریت زندگی حضرت زهرا(س)، «سفره رنگین» با محوریت زندگی امام حسن(ع) و «در آغوش پرچم» با محوریت زندگی امام حسین(ع) است.
 
این کتاب‌ها با تصویرسازی مناسب کودکان و طراحی زیبا در اختیار خانواده‌های علاقه‌مند قرار خواهد گرفت. علاقه‌مندان برای تهیه کتب می‌توانند با شرایط ویژه تا سقف ۳۰% از طریق سایت رسمی انتشارات شهید‌کاظمی (nashreshahidkazemi.ir) کتاب‌ها را تهیه کنند.
انتهای پیام
captcha